Strona głównaWiadomości4A Games chce aby Metro Exodus było standardem benchmarku

4A Games chce aby Metro Exodus było standardem benchmarku

4A Games, ukraiński deweloper odpowiedzialny za Metro Exodus ma nadzieję, że gry Metro pozostaną standardem w benchmarkingu.

Pierwszą grą wykorzystującą autorski silnik 4A Engine było Metro wydane w 2010 roku. Już wtedy silnik ujawnił swoją moc i jakość wykonania. Od tego momentu przechodził on proces ewolucji, dzisiaj nadal jest używany jako standardowe narzędzie do testowania komputerów. Jest to coś z czego 4A Games jest bardzo dumne. Taki stan rzeczy deweloper chciałby zachować.

Jon Bloch z 4A powiedział:

Mam nadzieję, że jesteśmy w stanie utrzymać gry Metro jako standard dla wszystkich benchmarków. Uwielbiamy wysadzać karty graficzne.

Już wcześniej wspominano, że nadchodzące Metro Exodus zaoferuje pełne możliwości facial montion capture do realizacji cut scenek oraz renderowanie oparte na fizyce i dokładne odwzorowanie efektów oświetlenia. Wszystko to ma zapewnić niesamowity wygląd gry zarówno na PC jak i na konsolach.

[you tube=w-pv0tsWEA8]

Oficjalny opis najnowszej części gry:

Ćwierć wieku po wojnie nuklearnej, kilka tysięcy ocalałych nadal mieszka pod ruinami Moskwy, w tunelach metra. Zmagają się z żywiołami, walczą ze zmutowanymi zwierzętami i paranormalnymi istotami. Teraz jako Artem, musisz opuścić metro i poprowadzić swój zespół Spartan Rangers podczas niesamowitej podróży przez postapokaliptyczną Rosję w poszukiwaniu życia na Wschodzie.

Metro Exodus to epicka, fabularna strzelanka, która łączy śmiertelną walkę ze skradanką i survival horrorem. Jest to jedna z najbardziej immersyjnych gier jakie kiedykolwiek stworzono. Eksploruj rosyjskie pustkowia i nieliniowe lokacje. Podążaj za ekscytującą fabułą, która obejmuje wszystkie porty roku.

Andriy Prokhorov dyrektor kreatywny i współzałożyciel 4A Games powiedział:

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy wreszcie przedstawić światu kolejną grę Metro. Chcielibyśmy podziękować wszystkim fanom za cierpliwość. Metro Exodus jest rozwijane przez trzy lata w naszych studiach w Kijowie i na Malce, to nasz najambitniejszy projekt.

Premiera gry na XBO, PS4 i PC jeszcze w tym roku.

Źródło: wccftech

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię