Strona głównaGryAktualnościCyberpunk 2077: Dlaczego tytuł tworzony od 2012 roku nie został jeszcze wydany?

Cyberpunk 2077: Dlaczego tytuł tworzony od 2012 roku nie został jeszcze wydany?

Pierwsze informacje na temat Cyberpunk 2077 dostaliśmy jeszcze w 2012 roku, przed ogłoszeniem Wiedźmina 3. Dlaczego zatem do tej pory Cyberpunk 2077 nie został wydany? Sytuację wyjaśnił Maciej Pietras z CD Projekt.

Jak się okazało, ekipa CD Projekt przez długi czas była zajęta pracami nad Wiedźminem 3. Po wydaniu podstawowej gry, studio w pocie czoła pracowało nad dwoma dodatkami Serce z Kamienia oraz Krew i Wino. W tym czasie temat Cyberpunk 2077 leżał sobie spokojnie i czekał. Rozwój gry rozpoczął się na dobre dopiero po zakończeniu prac nad Krew i Wino w 2016 roku.

Zobacz: Ta gra miała powoli umierać, a wciąż świetnie sobie radzi

Tym samym możemy stwierdzić, że właściwe prace nad Cyberpunk 2077 trwają od niecałych trzech lat. Pozostaje pytanie czy ten czas wystarczy, żebyśmy mogli zagrać jeszcze w tym roku? Zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę to, że cała gra ma być lepiej dopracowana niż Red Dead Redemption 2, o czym przedstawiciele CDPR mówili w jednym z wywiadów:

Bez wątpienia jakość ma ogromne znaczenie. Staramy się publikować gry tak doskonalone, jak Red Dead Redemption 2 i ostatnie produkcje Rockstar. Ta gra jest znakomita, nawiasem mówiąc, jesteśmy być lepsi. Entuzjastyczne recenzje, doskonała sprzedaż. Czego to nas uczy? Cóż, uczy nas, że musimy publikować nadzwyczajne gry i dokładnie to planujemy.

Co więcej świat Cyberpunk 2077 ma być ogromy. Night City ma składać się z 6 dystryktów, o nieznanej dotąd powierzchni. Według deweloperów nikt na razie nie był w stanie tego zmierzyć głównie z powodu możliwości wchodzenia do wysokich budynków co jeszcze bardziej zwiększa dostępną do eksploracji przestrzeń.

W tej sytuacji trzy lata to bardzo krótki okres na stworzenie tak rozbudowanej gry. Wierzymy jednak, że ekipa CD Projekt podoła temu zadaniu bez problemu.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię