Strona głównaWiadomościFallout 4: Dzień Sądu

Fallout 4: Dzień Sądu

Do posapokaliptycznego świata przyszłości przybyły dwa cyborgi, jeden ma za zadanie Cię zabić drugi chronić. Brzmi trochę znajomo? I powinno. Jest to opis moda do Fallout 4 inspirowanego Terminatorem.

Po jego zainstalowaniu do gry dodawanych jest dwóch nowych NCPów. Gdy osiągniesz 10 poziom Baddie, który wygląda jak Arnie, zacznie Cię tropić gdziekolwiek się udasz i będzie próbował zabić, gdy tylko znajdziesz się w zasięgu jego wzroku. Nie można go zabić możesz go tylko tymczasowo spowolnić lub uciekać na wzgórza.

Na szczęście drugi cyborg pozostanie przy tobie przez cały czas i będzie Cię strzegł, jednocześnie nie zastąpi żadnego z towarzyszy. Oni również mogą zostać zabici przez Baddiego, co oznacza, że będą zawsze gotowi podjąć walkę. Podczas ataku dochodzi do walki między robotami aż do niemal całkowitego zniszczenia jednego z nich, co wymusza odwrót przegranego i konieczność dokonania samonaprawy.

Aby mod nie wprowadzał stanu ciągłego napięcia i rozdrażnienia, wrogi cyborg porusza się po mapie tylko pieszo, co oznacza, że jeżeli zwykle biegasz po mapie, nie powinien dogonić twojej drużyny. Twórca moda ToroMontana, mówi, że mod został stworzony dla zabawy i wprowadzenia dodatkowej odrobiny chaosu oraz wymusza większą ostrożność. Dodał również, że w przyszłości może zwiększyć moc obu cyborgów w zależności od opinii użytkowników.

Teraz pozostaje stworzyć postać Sarah Connor i można grać. Moda można pobrać TUTAJ.

I mały bonus:

[you tube=-YEG9DgRHhA]

Źródło: pcgamer

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

Exit mobile version