Strona głównaKonsoleFar Cry 6 – konsolowe wersje bez ray tracingu

Far Cry 6 – konsolowe wersje bez ray tracingu

Premiera Far Cry 6 zbliża się małymi krokami, a tym samym do sieci trafiają nowe informacja na temat gry. Według najnowszych doniesień użytkownicy Xbox Series X/S oraz PS5 mogą zapomnieć o możliwości skorzystania z dobrodziejstw ray tracingu.

W wywiadzie dla WCCTech główna programistka Stephanie Brenham opowiadała ulepszeniach jakie otrzymają gracze Xbox Series X/S oraz PS5. Niestety okazuje się, że ray tracing będzie dostępny tylko dla wersji PC, ponieważ zespół skupił się na dostarczaniu wrażeń w 4K i 60 fps na konsolach nowej generacji.

Ray tracing to funkcja dostępna tylko na PC. Na konsolach naszym celem było wykorzystanie nowych możliwości sprzętowych, optymalizacja nakierowana na wydajność 4K i osiągnięcie 60 klatek na sekundę, przy jednoczesnym zapewnieniu nowych funkcji gry, takich jak nasz dynamiczny system pogody, obsługiwane na wszystkich platformach.

Zobacz: Tim Roth o swoim powrocie do roli Abominacji w She-Hulk

Na konsolach nowej generacji Far Cry 6 będzie oferował lepszy poziom LOD, większą odległość rysowania, poprawione tekstury HD oraz ulepszoną symulację oceanu. Co więcej, gra w wersji na Xbox będzie dostarczana w ramach Smart Delivery.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Sourcewcctech
SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię