Strona głównaWiadomościMod Immersive Movement do Skyrim poprawi realizm gry

Mod Immersive Movement do Skyrim poprawi realizm gry

Moddder Zana Daniel udostępnił mod do Skyrim wprowadzający zmiany w zachowaniu zwierząt i postaci, aby stały się one bardziej realne z punktu widzenia fizyki i biologii.

W zeszłym tygodniu informowaliśmy Was o modzie do Fallout 4, który wprowadza modyfikację zachowania zwierząt i otoczenia. Obie te modyfikacje są dziełem tego samego moddera Zana Daniela. Po zainstalowaniu plików zmienia się szybkość poruszania gracza przez co ruch jest bardziej realistyczny. Skradanie spowoduje dalsze spowolnienie prędkości poruszania się. Bronie dwuręczne, takie jak miecze, topory będą miały większy wpływ na mobilność postaci w walce.

Szybkość poruszania zwierząt została zmieniona tak, aby poruszały się tak jak powinny. Dzikie zwierzęta takie jak tygrysy szablozębne, wilki, niedźwiedzie etc. są teraz o wiele szybsze. Konie są teraz o wiele bardziej przydatne, więc podróżowanie pieszo nie jest już logicznym wyborem na przemieszczanie się. Szybkość sprintu koni została niemal podwojona, a galopowanie jest znacznie szybsze.

Inne stworzenia również zostały ulepszone, Draugry są nieco wolniejsze przez długi czas przebywania w starych kryptach, ale ciężar ich borni nie ma negatywnego wpływu na szybkość walki. Dwmerskie automaty są znacznie szybsze i zwinniejsze, więc należy się dobrze wyposażyć przed wejściem do starożytnych ruin. Wampiry są teraz znacznie szybsze i bardziej zabójcze, również wilkołaki zyskały na szybkości poruszania się. Deadry i Atronachy poruszają się znacznie płynniej. Przyspieszenie dotyczy również innych stworów takich jak trolle czy pająki.

Na filmie zobaczycie co Was czeka po zainstalowaniu moda:

[you tube=ifh-uyBAczA]

Zainteresowani? Mod można pobrać TUTAJ.

Źródło: dsogaming

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

Exit mobile version