Strona głównaWiadomościNadchodzi nowa jakość symulatorów jazdy Assetto Corsa Competizione?

Nadchodzi nowa jakość symulatorów jazdy Assetto Corsa Competizione?

Miłości do szybkich samochodów nie da się opisać słowami, a jedynie litrami spalonej benzyny. A tej będziemy dolewać z ochotą w trybie multiplayer w nowej odsłonie popularnej serii Assetto Corsa. 

Realizm w grach to bardzo pożądany element rozgrywki. Wyjątkowo w symulatorach poszukujemy wrażeń bliskich rzeczywistości, gdzie stykają się ze sobą aspekty techniczne i typowe dla wydzielanej adrenaliny skrajne emocje. Perfekcję w tych dziedzinach będzie chciało osiągnąć studio Kunos Simulazioni w ramach tworzenia nowej odsłony Assetto Corsa Competizione.

Z krótkiej zapowiedzi wideo można wywnioskować, że najnowsza część skupi się na konkretnych formach wyścigów. Dopisek Blancpain GT Series sugeruje przejazdy sprinterskie i maratony trwające do 24 godzin. Przyjemności ścigania mielibyśmy zaznać w dwóch odmianach rozgrywki. Twórcy kroją kampanię singleplayer, gdzie będziemy walczyć z czasem i duchami-kierowców oraz tryb wieloosobowy mający być największą zaletą gry.

[you tube=XDwvKqlVo1Y]

Świat wirtualnych wyścigów ma zadrżeć u podstaw, kiedy pojawi się nowe Assetto Corsa, bowiem ma charakteryzować się wysokim realizmem (np. zachowanie samochodów w trakcie jazdy, wiernie odwzorowane trasy), piękną oprawą graficzną stworzoną na silniku UE 4, zaawansowanym silnikiem fizyki, a także dopiętą ze wszystkich stron rozgrywką multiplayer. Odnośnie ostatniego elementu, projektanci opracowują inteligenty system rankingowy i matchmakingu. Gracze będą rywalizować ze sobą na podstawie zbieżnych umiejętności i będą nagradzani za swoje wyścigi nie tylko z powodu samego zwycięstwa, ale również stosowania zasady fair play.

Prawdziwość tych słów sprawdzimy już przy okazji wczesnego dostępu do gry udostępnionego na platformie Steam. Pierwsze przejazdy zaplanowano na tegoroczne lato.

Źródło: wccftech.com

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Grzegorz Rosa
Redaktor, szef działów gry i audio

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię