Star Wars Battlefront 2, już wkrótce doczeka się kilku zmian w mechanice rozgrywki oraz systemie progresji. Nie są to jednak wszystkie zmiany, nad jakimi pracuje w ostatnim czasie ekipa DICE.
Klika godzin temu zespół ujawnił dodatkowe informacje na temat tego, co czeka graczy Star Wars Battlefront 2 w najbliższym i nieco odleglejszym czasie. Pierwsza rzeczą jaką zespół EA DICE chciałby naprawić jest progres i tryb kariery. Kolejną zmianą jest dodanie kilku opcji graficznych oraz nowe mapy a także powrót map znanych z pierwszej części gry. Poza tym dodanie FOV, oraz nowy tryb offline, który pozwoli graczom cieszyć się wielkimi bitwami.
Poniżej lista zmian, jaka została ujawniona za pośrednictwem Reddit przez użytkownika Martiger434.
- Będzie kilka sezonów „mniej lub bardziej zamkniętych” – związanych głównie z wydarzeniami w świecie filmu Star Wars. Ale będzie to głównie materiał „konsultowany” ze społecznością.
- Tryb Carrer i progresja to pierwsze, co zostanie naprawione.
- Wszystkie mapy multiplayer zostaną dodane do trybu Arcade wraz z następną łatką oraz za każdym razem, gdy pojawi się nowa mapa.
- Następny patch poprawi balans na Supercharged Sentry.
- W najbliższej przyszłości, zostanie rozszerzony wybór opcji graficznych.
- Dodanie trybu obserwatora.
- Opcja nieholograficznego wyglądu menu.
- Sezony będą różnić się między sobą pod względem zawartości, dotyczy to zarówno planet jak i bohaterów.
- Powrócą mapy znane z poprzedniej części gry.
- Naprawienie opóźnienia między uderzeniem miecza świetlnego a rejestracją obrażeń.
- Więcej „latających” map, nie wszystkie będą w kosmosie.
- Prywatne, mecze.
- Więcej treści kampanii.
- Naprawiono emotikony.
- Tryb Arcade nie będzie miał bezpośredniego przeniesienia z GA ze względu na problemy z AI, ale zostanie umożliwione rozgrywanie dużych bitew w trybie offline
- Tryb co-op jak w poprzedniej części gry, ale na razie brak terminu wdrożenia.
- Aktualizacja wyglądu mieczy świetlnych, aby przypominały te z Battlefront
- Dodanie Jetpacków wraz z najbliższą aktualizacją.
Powyższa lista zmian nie zostanie zrealizowana za pomocą jednej aktualizacji. Będą one wdrażane sukcesywnie małymi kroczkami. Po pierwsze chodzi o nawał pracy jaki spadł na programistów. Po drugie udostępniając zawartość „małymi łyżeczkami” gracze dłużej będą „jeść” a tym samym nie znudzą się tak szybko.
Źródło: wccftech