Strona głównaGryAktualnościLeague of Legends – aktualizacja 12.13 sporo namieszała w rozgrywce

League of Legends – aktualizacja 12.13 sporo namieszała w rozgrywce

Kilka dni temu Riot Games udostępnił aktualizację do League of Legends oznaczoną numerem 12.13. Fani gry nie są jednak zadowoleni, bo gra została niemal postawiona na głowie.

W marach ostatniej łatki twórcy gry wprowadzili m.in. nową postać o imieniu Nilah. Do sklepu trafiły także nowe skórki z serii Star Guardian, oraz wprowadzono zmiany w systemie wizji na mapie oraz w nagrodach za cele. Master Yi otrzymał buffa. Jednak to jest mały Miki. Poniżej pełna lista zmian, przez którą gracze mają sporo problemów.

Zobacz: ReedPop i ESA pracują nad organizacją E3 2023

Najważniejsze zmiany w aktualizacji 12.13

  • Na oficjalnych serwerach gry pojawiła się nowa grywalna bohaterka: Nilah.
  • Zaktualizowano nagrody za cele:
    • Czas trwania nagrody zmieniony z 5 sekund na 60 sekund.
    • Cele będą się teraz dezaktywowały nieco wcześniej, jeśli przegrywająca drużyna zmniejszy przewagę wroga.
    • Zdobycie nagrody za cel, podczas gdy cele są aktywne, teraz anuluje wszystkie inne nagrody za cele na mapie (dopóki nagrody nie zostaną ponownie aktywowane ze względu na dużą przewagę).
    • Bohaterowie, którzy mają efekty bierne pozwalające im kumulować złoto, tacy jak Draven czy Gangplank, a także runy, takie jak Łowca Skarbów, nie wliczają się już do łącznego złota drużyny podczas obliczania nagród za cele.
    • Sposób, w jaki smoki i wieże są wliczane w kalkulacjach nagród za cele, został zaktualizowany. Teraz bardziej spełnia oczekiwania graczy co do ich wartości.
  • Naprawiono wizję. Wszystkie potwory z dżungli i totemy będą natychmiastowo widoczne, nawet po doskoczeniu lub mignięciu w zasięg widoczności. Ta zmiana była szczególnie wyczekiwana przez junglerów, którzy teraz mają 100-procentową pewność, iż dany camp znajduje się w dżungli.
  • Sivir otrzymała zmiany we wszystkich umiejętnościach oraz podstawowych statystykach.
    • Po tej aktualizacji Sivir będzie dysponować największymi rozłożonymi w czasie obrażeniami obszarowymi ze wszystkich strzelców, o ile będzie żyła na tyle długo, by je zadać. Mamy nadzieję, że dzięki zmianom w Rykoszecie i popisowym Ostrzu-Bumerangu bohaterki gracze zauważą, że potencjalnie zadawane przez nią obrażenia są znacznie wyższe i spójniejsze. Sivir powinna skupiać się na dużych obrażeniach obszarowych oraz wykańczaniu wrogów po wygranych walkach.
  • Master Yi otrzymał wzmocnienie – zwiększono zasięg ataku bohatera, zmodyfikowano umiejętność pod Q oraz skrócono czas odnowienia i zmieniono koszt many oraz obrażenia umiejętności pod W.
    • Master Yi zawsze był bohaterem, który lepiej radził sobie na niższych poziomach rozgrywek, lecz nieco gorzej na wyższych. Mieliśmy oko na tego bohatera po naszej ostatniej serii osłabień i stwierdziliśmy, że możemy go nieco wzmocnić, by jego moc była podobna na wszystkich poziomach rozgrywek. Yi na wyższym poziomie jest mocno uzależniony od swojej wytrzymałości, więc dajemy mu więcej możliwości zwiększania przeżywalności podczas walk.

Najwięcej zamieszania spowodowały właśnie wzmocnienia Mater Yi. Postać stała się OP. Po aktualizacji wzrósł jej pick rate, przy tym procent zwycięstw oraz liczba gier rozegranych tym bohaterem. Według statystyk ze strony lolanalytics.com, Master Yi po aktualizacji zwycięża około 52% wszystkich gier. Nic dziwnego, że już dzień po aktualizacji została wydana kolejna łatka dla wzmocnionych bohaterów. Jednak to nie było wystarczające.

  • Zmniejszono podstawowe obrażenia od ataku z 66 punktów na 65 pkt.
  • Zmniejszono przyrost obrażeń od ataku z 3 punktów na 2,5 pkt.
  • Umiejętność Q – czas odnowienia z 18/17,5/17/16,5/16 sek. wydłużono na 20/19,5/19/18,5/18 sek.
  • Umiejętność W – zmniejszenie obrażeń 60/62,5/65/67,5/70%, zwiększone do 90% przez pierwsze 0,5 sek. zmieniono na 45/47,5/50/52,5/55%, zwiększone do 90% przez pierwsze 0,5 sek.

Jak na razie pozostaje tylko czekać na kolejną aktualizację.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię