Wiele firm w ostatnim czasie zmieniło swoje logo. Apple może pójść tą samą drogą reaktywując swoje stare logo. To z kolei może nie spodobać się wielu klientom, a skutkiem będzie ich rezygnacja ze sprzętu Apple.
Informacje o planach Apple pochodzą z serwisu MacRumors, które z kolei powołuje się na swoje wiarygodne źródło będące w kontakcie z pracownikami firmy. Do zmiany logotypy miałby dojść jeszcze w tym roku. Według zapewnień pracownika, Apple chce po 12 latach powrócić do kolorowego jabłuszka, jakiego firma używała przez ponad 20 lat.
Zobacz: Apple na czwartym miejscu największych firm gamingowych na świecie
Tęczowe jabłko może jednak nie przypaść niektórym klientom do gustu i być przyczyną bojkotu firmy. Główną przyczyną jest doszukiwanie się w tej zmianie „homopropagandy”. Przynajmniej to sugerują komentarze jakie pojawiły się pod informacjami o zamiarach Apple. Według nich zmiana ma poprawić wyniki sprzedaży dzięki wybiciu się na popularności wspierania inicjatyw związanych z ruchami LGBT.
Zobacz: Apple wykrył problem baterii MacBooka Pro. Wada może prowadzić do pożaru lub wybuchu
Dla przypomnienia – tęczowe nadgryzione jabłko było używane w latach 1976 – 1998. Musimy jednak trochę poczekać i przekonać się czy faktycznie plotki okażą się prawdziwe i czy faktycznie spowoduje to spadek sprzedaży, czy wręcz przeciwnie.