Strona głównaWiadomościRozrywkaBox Office: Grzeczni chłopcy na szczycie. Problemy Angry Birds

Box Office: Grzeczni chłopcy na szczycie. Problemy Angry Birds

Dobra passa Universal trwa w najlepsze. 

Kolejny tydzień, kolejne liczby z amerykańskich kin. Tym razem na pierwszym miejscu znalazła się spora niespodzianka w postaci „Grzecznych chłopców”, komedii reżysera m.in. „Złej kobiety” i „Master of None”.

Zobacz: Box Office: Król Lew z rekordowym otwarciem, Avengers: Endgame przebija Avatar

Film z Jacobem Trembleyem z „Pokoju” w roli głównej mocno przerósł oczekiwania ekspertów, zwracając swój budżet już w pierwszy weekend. „Grzeczni chłopcy” są również drugim filmem w tym roku na pierwszym miejscu box office, który nie jest częścią żadnej serii. Oznacza to trzeci tydzień na szczycie dla Universal, po premierze „Szybcy i wściekli: Hobbs i Shaw”.

Po dwóch produkcjach Universal na ostatnim miejscu podium uplasował się „Król Lew”, a 450 tysięcy dolarów za nim, mniej udany debiut, „The Angry Birds Movie 2”. Mimo bardzo pozytywnych opiniach krytyków oraz filmie wyraźnie lepszym od swojego poprzednika, amerykańska publiczność postawiła na inny rodzaj komedii. Jeżeli weźmiemy pod uwagę oceny z Rotten Tomatoes, Angry Birds 2 jest teraz najlepiej ocenianą adaptacją gier wideo. Zaraz po Detektywie Pikachu.

Box office, 16-18 sierpnia:

  1. Grzeczni chłopcy ($21,000,000)
  2. Szybcy i wściekli: Hobbs i Shaw ($14,140,000)
  3. Król Lew ($11,900,000)
  4. Angry Birds Film 2 ($10,500,000)
  5. Upiorne opowieści po zmroku ($10,050,000)
  6. 47 Meters Down: Uncaged ($9,000,000)
  7. Dora i miasto złota ($8,500,000)
  8. Pewnego razu w Hollywood ($7,600,000)
  9. Blinded By the Light. Siła muzyki ($4,450,000)
  10. Sztuka ścigania się w deszczu ($4,403,000)

 

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SourceGamespot
Tomasz Alicki
Szef działu gier. Miłośnik esportu, weteran Call of Duty i zapalony gracz Action RPG. W wolnych chwilach Netflix, dobra książka i World of Warcraft.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

Exit mobile version