Po długich oczekiwaniach graczy i wielu skargach, Treyarch w końcu bierze się za zmianę systemu podnoszenia lootu w trybie Blackout w Call of Duty: Black Ops 4 na konsolach. Zgodnie z zapowiedzią dewelopera będzie on całkowicie zmieniony i zdecydowanie lepszy.
Od momentu uruchomienia trybu Blackout w Black Ops 4 gracze konsolowi narzekali na słaby system podnoszenia lootu, który wyświetla się w jednej linijce i wymaga ciągłego przerzucania przedmiotów. Dzisiaj Vonderhaar potwierdził, że Treyarch zabrało się za rozwiązanie tego palącego graczy problemu. Już wkrótce, w trybie Battle Royale system podnoszenia lootu zostanie poprawiony. Zgodnie z zapowiedziami ma być podobny do tego znanego z wersji gry na PC, gdzie widzimy jednocześnie zawartość plecaka i skrzynki. Dodatkowo zawartość skrzynek będzie przedstawia w 2 lub trzech rzędach, a nie pojedynczo.
Zobacz: Mikropłatności level master – dolar za kropkę celownika w Black Ops 4
Don't tell anyone I tweeted about this. "They" get mad.
… new Stash UX is in dev builds, being playtested, actually tested by QA,, and we are bug fixing. Current design debate: 2 rows of 5 or 3 rows of 5. 3 rows means less tabbing in a death stash, but less uses more screen. pic.twitter.com/WZmspp1jO9
— Lord Vonderhaar (@DavidVonderhaar) January 5, 2019
Niestety deweloper nie podaje żadnej spodziewanej daty wdrożenia rozwiązania. Vonderhaar twierdzi, że zmiana jest obecnie w fazie testów, więc możemy mieć nadzieję na jej wdrożenie w najbliższej przyszłości, chyba, że znajdą błąd.