Magia dzieje się na naszych oczach.
Wszystko rozchodzi się o grę Day of Dragons od nowego studia Beawesome Games. Rozpoczęli swoją kampanię na Kickstarterze 2 września z prostym planem: spełnić dziecięce marzenia większości osób. Chyba każdy z nas zastanawiał się bowiem, jakby to było zostać smokiem i unosić się nad chmurami. Swoją koncepcję postanowili zaproponować na Kickstarterze jako online multiplayer.
Zobacz: Harry Potter: Wizzards Unite będzie śledził aktywność graczy bez uruchamiania gry
Pierwszego dnia zebrali prawie półtora tysiąca dolarów. Chociaż zainteresowanie nie było zbyt duże, twórcy też nie prosili o wiele. Cel został ustalony na 12 tysięcy. Sytuacja Day of Dragons odwróciła się o 180 stopni kilka dni później, kiedy ruszył dodatek do Harry Potter: Wizards Unite o tej samej nazwie.
September 7th, Harry Potter Wizards unites launches the Day of Dragons event.
The KS campaign through SEO is the first result on Google… and raises $13k that day alone. pic.twitter.com/ObuKD0mm0T
— Thomas Bidaux 🌠 🎃 (@icotom) October 10, 2019
7 września zainteresowanie hasłem „Day of Dragons” znacząco wzrosło, a ze względu na solidne SEO, gra Beawesome Games znajdowała się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. Jeszcze tego samego dnia udało się zebrać całe 12 tysięcy, a teraz, kiedy kampania dobiegła już końca, na Kickstarterze widnieje kwota w wysokości ponad pół miliona dolarów.