Strona głównaWiadomościMetro Exodus pokaże w praktyce działanie nowej technologii real-time raytracing od Nvidia

Metro Exodus pokaże w praktyce działanie nowej technologii real-time raytracing od Nvidia

W tym tygodniu Nvidia zaprezentowała swoją nową technologię real-time raytracing. A teraz A4 zapowiedziało, że zostanie ona zastosowana w Metro Exodus.

Metro Exodus będzie prawdopodobnie pierwszą grą wykorzystującą technologię Nvidia RTX real-time raytracing. 4A Games zaprezentuje demo gry wykorzystujące technologię Nvidii na GDC 2018. Informacja ta została potwierdzona przez dewelopera na oficjalnym koncie na Twitterze. Oprócz użycia Nvidia RTX, będzie to również pierwsza prezentacja rozgrywki Metro Exodus jaka się ukaże od momentu zapowiedzi tego tytułu.

Według 4A ich nowe dzieło zapiera dech w piersiach. Jak sami mówią, dążą do tego, aby ich gra była maksymalnie zoptymalizowana, ale nie ukrywają tego, że lubią „wysadzać karty graficzne”.

Ponadto, według producenta wykonawczego Joana Blocha, Metro będzie wykorzystywać całą moc PS4 Pro. Według niego studio zwraca szczególną uwagę na konsolę.

Dodał również, że scenariusz Exodus jest jeszcze większy niż pierwsze dwie gry razem wzięte wraz z DLC. To oznacza, że gra będzie ogromna, czas gry będzie wydłużony również dzięki wielu opcjom dialogowym.

Fragment wypowiedzi Blocha:

Aby to ująć w słowa, skrypt Metro Exodus jest większy niż oba skrypty Metro 2033 i Metro: Last Light, łącznie ze wszystkimi DLC.

Dla przypomnienia Metro Exodus to FPS od studia A4 Games, premiera gry zaplanowana jest jeszcze na ten rok.

Źródło: segmentnext

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

Exit mobile version