Black Friday – mimo pandemii i potencjalnych problemów finansowych, Polacy planują wydać tego dnia więcej niż rok temu. Jakie są ich plany?
Początek pandemii to przede wszystkim zakupy tak zwanej pierwszej potrzeby. Jednak z czasem, gdy nastroje konsumentów się poprawiały, zmieniało się też ich podejście do zakupów. Aż 25% Polaków nie mogło się doczekać Black Friday, a nieco ponad połowa w ogólnie nie zmieniła sposobu, w jaki zarządza pieniędzmi. Aż 60% planuje śledzić promocje na Black Friday.
Najpopularniejsze w 2020 są zakupy związane z elektroniką użytkową oraz sprzętem AGD. Oczywiście nie można też pominąć konsol – next geny niemal natychmiast znikają z tych realnych jak i wirtualnych półek sklepowych.
Sklep NEONET zapowiada, że w ich ofercie znajdują się produkty wielu uznanych marek z najwyższej półki, dla klientów liczących przede wszystkim na jakość. Są to między innymi telewizory Samsung, LG czy Sony i smartfony Xiaomi, Samsunga, Oppo, Huawei i Realme. Oprócz tego klienci mogą liczyć na przecenione produkty De’Longhi i Siemens (ekspresy do kawy) oraz Lenovo i HP (laptopy).
Zakupy dokonane w sieci NEONET można zrobić z wykorzystaniem płatności ratalnej, odroczonej do wiosny. Są to między innymi rozwiązania takie jak 30 rat 0%. Warunek jest jeden – produkt musi kosztować minimum 100 PLN. Pierwszą ratę płacimy po czterech miesiącach od zakupu.
Zobacz: Steam – trwa kolejna, jesienna wyprzedaż
Black Friday to także niepowtarzalna okazja na zakupy w sieci, które stały się już tradycją w okresie pandemii. Blisko 72% Polaków robi w ten sposób zakupy. Na podstawie opinii takich klientów portal Ceneo.pl przyznał sieci NEONET i ich internetowemu sklepowi neonet.pl nagrodę Zaufanego Sklepu 2020.