Do premiery Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 pozostało jeszcze dużo czasu. Jednak już teraz wiemy, że gra będzie obsługiwała ray tracing oraz DLSS. Miły dodatek dla graczy, którzy czekali na kolejną cześć ponad 10 lat.
Informację na temat wsparcia RTRT przekazała Nvidia:
Możemy ogłosić, że Nvidia jest oficjalnym partnerem graficznym Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, co oznacza, że będziemy ściśle współpracować z Paradox, aby zintegrować efekty real-time ray tracing i technologię DLSS zwiększającą wydajność, aby zapewnić najlepsze możliwe wrażenia dla graczy PC.
Niestety nie wiadomo czy funkcje te będą dostępne już podczas premiery gry, czy zostaną dodane w kolejnych aktualizacjach. Jednak można przypuszczać, że pierwszy wariant jest tym właściwym. Do premiery gry zostało jeszcze dużo czasu, więc Nvidia i Paraodx powinni się z tym wyrobić.
Zobacz: Oficjalna zapowiedź Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
Jak na razie obsługa funkcji RTX rozwija się powoli. Obecnie jeszcze mało gier wspiera tę technologię. Miejmy nadzieję, że będzie to sukcesywnie rozszerzane na kolejne tytuły. Najlepsze jest jednak to, że ray tracing może działać na kartach GTX chociaż mniej wydajnie.
Bloodlines 2 will indeed support mods!
— Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 (@VtM_Bloodlines) March 22, 2019
Co więcej oprócz bajerów ze stajni Nvidii, Bloodlines 2 będzie również wspierał mody. Jest to zdecydowanie lepsza wiadomość zwarzywszy na to, że nie każdy posiada potężny sprzęt do obsługi śledzenia promieni, ale mody to co innego. Sama wiadomość nie jest aż tak bardzo zaskakująca, dla pierwszej części gry dostępnych jest wiele modów, które przy okazji poprawiają trochę błędów.
Zobacz: Nowa cześć Vampire: The Masquerade czeka na zapowiedź
Bloodlines 2 nie ma jeszcze oficjalnej daty premiery, na razie wiemy tyle, że jest to przyszły rok.