CoD Mobile najwyraźniej przekonało Activision do nowego rynku.
Sukces CoD Mobile na ten moment jest już bardzo wyraźny. Nowemu shooterowi udało się pobić kilka bardzo imponujących rekordów, przekraczając 100 milionów pobrań jeszcze na początku października. Po tej premierze zaczynają powstawać plany na przyszłość.
Zobacz: Call of Duty: Mobile zrezygnowało ze wsparcia kontrolerów
Tego typu stanowiska to oczywiście efekt kwartalnych raportów finansowych. Podczas wczorajszego raportu Coddy Johnson z Activision przypomniał, że jedna trzecia ich biznesu znajduje się na urządzeniach mobilnych. Smartfony mają być również miejscem nie tylko dla Call of Duty oraz Diablo.
Activision bierze w rezultacie pod uwagę wszystkie swoje franczyzy. Zauważyli, jak duże znaczenie ma świadomość marki i nie wykluczają żadnej ze swoich gigantów. Zapytany bezpośrednio o Overwatcha i World of Warcraft w wersji mobilnej Johnson nie podał konkretnej odpowiedzi.
Co ciekawe, został poruszony również temat cross-playu. Jako jedną z możliwości, obok „licznych pomysłów Activision”, Johnson wspomniał o tytule, który mógłby oferować granie pomiędzy wszystkimi platformami od samej premiery.