Strona głównaWiadomościCzy fotorealistyczna oprawa graficzna to przyszłość gier?

Czy fotorealistyczna oprawa graficzna to przyszłość gier?

Silnik graficzny Unreal Engine 4 w rękach fachowca sprowadza świat cyfrowy do niebezpiecznie realistycznego poziomu. Granicę iluzji możemy zobaczyć na zaprezentowanym zwiastunie demo technologicznego.

Pamiętacie jeszcze materiał wideo z Book of the Dead stworzonego na bazie silnika Unity 2018? Zawrócił nam w głowach tak bardzo, że wymarzyliśmy sobie Wiedźmina 4 w podobnej oprawie. To byłoby coś niesamowitego. Jednak zmieniliśmy swoje zdanie i chcemy, by Geralt został jednak zrobiony na silniku Unreal Engine 4. Skąd ten pomysł? Po obejrzeniu poniższego zwiastuna będziecie zorientowani w temacie.   

[you tube=qlyzo9ll9Vw]

Tak realistycznej scenerii nigdy wcześniej nie widzieliśmy, oprócz tej za oknem. Wygenerowany w czasie rzeczywistym las wygląda obłędnie. Choć teksturom liści brakuje delikatnego wyostrzenia detali, a głębia cieni jest nieco płaska, nie psuje to jednak ostatecznego efektu, który wywala gały na wierzch.

Udostępniony materiał pełni role wprowadzenia do pełnego demo technologicznego autorstwa Ren, byłego pracownika studia Dice. Ma ono łączyć w sobie historię ze świata science fiction i typowej natury, nadto ma być kompletnie grywalne.

Czy jest szansa, że za rok, może dwa większość gier AAA będzie wyglądać dokładnie tak samo? Jeśli tak, to aktualne karty graficzne mogą nie wystarczyć. Mimo wszystko, nie możemy się takowych doczekać, a Wy?

Źródło: guru3d.com

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Grzegorz Rosa
Redaktor, szef działów gry i audio

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

Exit mobile version