Strona głównaGryDoom: już nie musisz mieć konta w Bethesda.net by zagrać w konsolowy...

Doom: już nie musisz mieć konta w Bethesda.net by zagrać w konsolowy port klasyka

Bethesda zaskoczyła graczy ogłaszając na tegorocznym QuakeCon reedycje Doom 1, 2 i 3 na Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xboxa One. 

Podekscytowanie było ogromne, ale szybko opadło, gdy okazało się, że gry potrzebują konta Bethesda.net, by działać. Nowy patch eliminuje ten problem. Zmianę Bethesda ogłosiła na swoim koncie na Twitterze. Aktualizacja dotyczy 1 i 2 części kultowej strzelanki, i pozwala na przeskoczenie ekranu logowania. Poza tym usuwa wiadomość, że utracono połączenie z serwerem w trakcie rozgrywki.

Zobacz: Doom 64 z Nintendo 64 trafi na PC i PS4?

Łatka nie ma jeszcze oficjalnej daty wydania, natomiast Bethesda cały czas pracuje nad tym, by opcja logowania jak najmniej rzucała się w oczy. Firma twierdzi, że logowanie jest opcjonalne, ale gracze mówią inaczej – ich zdaniem połączenie z internetem i konto w Bethesda.net są niezbędne.

Zobacz: QuakeCon 2019 – w Doom Eternal pojawi się nowy przeciwnik

Reedycje klasycznych Doom-ów są preludium przed premierą epizodu Eternal, zaplanowaną na 22 października. Gra wyjdzie na wszystkie konsole, PC oraz Google Stadia i ma być bezpośrednim sequelem Dooma z 2016 roku. 

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Zbigniew Pławecki
Redaktor, specjalista ds. esportu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

Exit mobile version