Im bliżej premiery, tym więcej poznajemy informacji o Ghost of Tsushima. Tym razem Sucker Punch opowiedziało więcej o ścieżce dźwiękowej gry.
Ostatnio widzieliśmy kilka imponujących grafik koncepcyjnych z Ghost of Tsushima. Teraz przyszedł czas na warstwę audio. Audio director w Sucker Punch Production, Rev. Dr. Bradley D. Meyer, w poście na blogu PlayStation przybliżył wyczekującym fanom gry temat ścieżki dźwiękowej.
Zobacz: Gry na PlayStation 5 i Xbox SX mogą być droższe o około 50 zł
Nad soundtrackiem w nadchodzącym exclusivie Sony pracowało dwóch kompozytorów – Ilan Eshkeri oraz Shigeru „Ume” Umebayashi. Pierwszy z nich jest odpowiedzialny m.in. za muzykę do filmów Władcy Ognia i 47 roninów. Drugi z kolei może pochwalić się ścieżką dźwiękową z Wielkiego Mistrza, 2046 czy filmu Tekken z 1990 roku.
Zdaniem Meyera dwóch kompozytorów otwiera warstwę audio gry na więcej możliwości. Sucker Punch stworzył obszerny tytuł, który wymaga dużo muzyki mającej na celu podkreślić historię Jina. Dwa spojrzenia na jeden element dostarczają dużo różnorodności.
W oczekiwaniu na premierę 17 lipca możecie zajrzeć na konto SoundCloud PlayStation i zapoznać się z kilkoma fragmentami soundtracka.