Najnowsze dzieło polskiego studia Bloober Team, psychologiczny horror The Medium, zaczyna przynosić zyski kilka dni po premierze.
W wywiadzie dla serwisu Money.pl, przedstawiciele studia Bloober Team zwrócili uwagę, że The Medium już zwróciło koszt produkcji oraz marketingu, co oznacza, że od tego momentu wszystkie przychody z tytułu gry to czysty zysk. To oczywiście świetna wiadomość, biorąc pod uwagę, że gra dostępna jest na zaledwie dwóch (no, powiedzmy, że trzech) platformach – PC oraz Xbox Series X|S.
Zobacz: Polska gra The Medium miała trafić na… PlayStation 3
Autorzy nie podzielili się jednak żadnymi dokładniejszymi detalami tego, jak rozkładają się wpływy, nie wiadomo więc jaki procent stanowią pieniądze z abonamentów Xbox Game Pass.
Dziennikarze branżowi podkreślają, że dzieło Bloober Team to kolejny przykład tego, jak doskonale przemyślaną usługą jest Xbox Game Pass. Usługa ta daje szansę mniejszym studiom oraz tytułom, które w innych okolicznościach miałyby o wiele gorsze szanse by zaistnieć w świadomości graczy. Sukces Medium powinien przyciągnąć do usługi kolejne studia. Szczególnie, że korzysta z niej już w tej chwili ponad 15 milionów osób, a liczby te pewnie będą tylko rosły.