Trwający od pewnego czasu proces połączenia UPC oraz Play właśnie dobiegł końca. Transakcję wyceniono na 7 miliardów złotych.
Za połączenie odpowiedzialne jest P4 – operator sieci Play. Dzięki zakończonemu właśnie połączeniu, pod jedną marką zostaną zebrane oferowane przez obie firmy usługi telefonii komórkowej, telefonii stacjonarnej oraz świadczenie usług telewizyjnych. O skali tej operacji niech świadczy fakt, że firma Play ma obecnie niecałe 16 milionów klientów i 10 tys. stacji bazowych, natomiast UPC to 1,5 mln odbiorców telewizji i internetu stacjonarnego. W ich zasięgu znajduje się 3,7 miliona gospodarstw domowych.
Zobacz: Ubisoft wkrótce ogłosi mobilne wersje Rainbow Six, The Division oraz Assassin’s Creed
Dla obecnych klientów obu firm póki co tak naprawdę nic się nie zmienia – wszelkie umowy nadal obowiązują jak do tej pory. A co przyniesie przyszłość? Lepszą infrastrukturę, więcej kanałów 4K, większy zasięg wszystkich usług.