Jeden z bossów Elden Ring dostał niedawno przypadkowego nerfa. FromSoftware zauważył ten problem i właśnie przedstawił rozwiązanie.
Przy grze tak obszernej i złożonej jak Elden Ring, okazjonalne błędy są rzeczą nieuchronną. Bliżej premiery najbardziej cierpieli posiadacze PC, którzy mieli spore problemy z optymalizacją i stabilnością gry. Od tego czasu bugów jest coraz mniej, a część z nich regularnie naprawiają deweloperzy.
Zobacz: Twitch kończy z opcją „Boost” – treści +18 trafiały przez nią na stronę główną
Szybką reakcją wykazał się wczoraj FromSoftware, wypuszczając aktualizację do patcha 1.03. Okazuje się, że Radahn został przypadkowo znerfiony. W wyniku ostatniej łatki do gry niektóre jego ataki zadawały mniej obrażeń. Zdania społeczności na ten temat były podzielone. Jedni cieszyli się, że wreszcie pokonali trudnego bossa, a inni liczyli na powrót do poprzedniej formy.
Konflikt błyskawicznie rozwiazał FromSoftware. Światło dzienne ujrzała wczoraj aktualizacja, która przywraca Radahna do oryginalnej siły.