Strona głównaGryAktualnościWorld of Tanks 2.0 – najważniejsza aktualizacja w historii! Co zmieni się...

World of Tanks 2.0 – najważniejsza aktualizacja w historii! Co zmieni się w grze od 3 września?

Nadchodzi nowa era w świecie cyfrowych czołgów – World of Tanks 2.0 to bez dwóch zdań największa i najbardziej przełomowa aktualizacja, jaką Wargaming przygotowało przez ponad dekadę historii gry. Premiera już 3 września! Oto najważniejsze zmiany, na które powinni zwrócić uwagę wszyscy czołgiści – zarówno weterani, jak i nowi gracze.

World of Tanks 2.0 to nie tylko największa dotąd aktualizacja gry — to prawdziwy nowy rozdział serii. Nowy tier, przebudowane UI, kompletny balans, fabularne PvE, dynamiczne bitwy i gruntowna rewizja dźwięku wskazują, że WoT jako cyfrowa legenda wciąż ewoluuje i rośnie w siłę. Każdy – od świeżaka po starego wilka – znajdzie tu teraz powód, by wrócić na pole bitwy… lub zacząć najważniejszą pancerną przygodę od nowa.

XI poziom – zupełnie nowa liga czołgów

To historyczny krok – w WoT debiutuje aż 16 zupełnie nowych czołgów poziomu XI. Każdy pojazd reprezentuje nowoczesne projekty (m.in. ciężkie, średnie, niszczyciele i lekki), a każdy otrzymał unikalną mechanikę: aktywną umiejętność, pasywny efekt lub sytuacyjny bonus wpływający na styl rozgrywki. XI tier otwiera całkiem nowy system progresji – pojazdy można ulepszać w sposób ekskluzywny dla tego poziomu, a na maksa rozwinięty czołg zyskuje rzadkie, wizualne nagrody: stat tracker, unikalne style 2D i rękawy na lufę.

Kompletny balans i wygoda progresji

Ponad 350 pojazdów wszystkich poziomów otrzymało zbalansowane statystyki i poprawki. Usprawniono również „stockowe” konfiguracje – już nie będą uprzykrzały gry, a przechodzenie przez drzewa technologiczne stanie się płynniejsze.

Co więcej, uproszczono system modułów (usunięto większość niepotrzebnych radiostacji, zawieszenia nie wpływają już na nośność), a większość ograniczeń wyposażenia dla wersji stock została zniesiona. Zmiany dotyczą także pul premii, punktów życia lekkich czołgów, a nawet wybranych „podupadłych” czołgów premium i X-tierek.

Nowy hangar, nowe UI i lepszy przegląd informacji

Hangar od teraz przypomina olbrzymią fabrykę czołgów – z efektem dynamicznego światła, zmienioną muzyką i otoczeniem pełnym „życia”. UI przeszło rewizję – interfejs jest czystszy (menu z lewej), panel załogi i wyposażenia zintegrowano nad pojazdem, a menu filtrów i listy pojazdów są znacznie bardziej wygodne (powiększanie spacją, własne playlisty maszyn).

Pojawiło się nowe okienko pojazdu z kartą pancerza – teraz w kilka kliknięć sprawdzisz, gdzie Twój czołg odbije pocisk i gdzie najlepiej celować wroga. Po bitwach gracze otrzymają jeszcze bardziej szczegółowy ekran statystyk.

Nowy matchmaking i dynamiczne bitwy

Silnik dobierania został napisany niemal od zera. Zespoły będą teraz częściej miały tylko jedno-piętrową różnicę poziomów, a role czołgów zostaną znacznie lepiej balansowane. System bierze pod uwagę liczbę danej klasy, typ pojazdu, a nawet szybko dostosowuje się do bieżącej puli oczekujących graczy, zapewniając krótkie kolejki i bardziej sprawiedliwe bitwy.

Nowa mapa i PvE: Nordskar oraz misje fabularne

Mapa Nordskar to zupełnie nowa lokalizacja – skandynawska wyspa z sekretną bazą, hangarem, terenami do brawli i zwiadu oraz podziemiami do zaskakujących flanek. Mapa pojawia się także w nowym trybie single-player „Operacja Punkt Wrzenia” – to fabularne PvE, w którym gracze przejmują dowodzenie nad trzema nowymi czołgami (w tym unikatowymi mechanikami), zdobywają unikalne nagrody i mierzą się z elitarnym AI.

Trzecia kampania Misji Osobistych i personalizacja

Sektor 3 to nowa linia zadań do wypełnienia, podzielona na trzy operacje (Vanguard, Ambush, Assistance). Nagrody to m.in. Windhund (VIII), Vz.60S Dravec (X) i wyjątkowy Black Rock (XI) z unikalnym trybem ognia.

Dźwięk, efekty i immersja

WoT 2.0 przeprojektowuje całość udźwiękowienia – odgłosy czołgów nagrano w Tank Museum, urealniono odgłosy kolizji, overpenów lub zniszczeń. Efekty dźwiękowe są inne dla każdej klasy, a immersja w walce znacznie wzrosła.

Random events i lepsza czytelność mechanik

Losowe wydarzenia (wybuchy, kolej, zniszczenia map) trafiają na kolejne cztery mapy. Dodano nowy wskaźnik przebijalności pancerza, obsługiwany jednym klawiszem – highlightuje nie tylko punkt celowania, lecz również okoliczne miejsca, co pozwala szybciej ocenić szanse na penetrację.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

Exit mobile version