Takiej organizacji można było spodziewać się wyłącznie po społeczności World of Warcraft.
Classic jest na ustach większości fanów gier wideo od ładnych kilku miesięcy. Teraz, kiedy gra wreszcie ujrzała światło dzienne, serwery niemalże wybuchły, a startowe lokacje każdej z ras wypełniły się tysiącami ludzi.
Zobacz: World of Warcraft Classic: na serwerach gry w kolejkach do logowania czeka nawet 10.000 graczy
Jeżeli graliście kiedyś w World of Warcraft, zdajecie sobie pewnie sprawę, że taka liczba osób w jednym miejscu komplikuje nie tylko kwestię stabilności serwerów, ale również wykonywania zadań.
Jak widać na powyższym przykładzie, niektóre questy dorobiły się w rezultacie własnej kolejki. Jeżeli przeczekaliście już dziesiątki tysięcy ludzi przy okazji logowania, kilkanaście bohaterów nie zrobi większej różnicy. Każdy z graczy z tą samą misją w quest logu podchodzi do odpowiedniego miejsca, bierze potrzebny mu przedmiot i ustępuje kolejnemu, który cierpliwie czeka na spawn przedmiotu.