Odzew społeczności jest na razie zaskakująco pozytywny.
Rosnący level cap był jedną z przypisanych do każdego dodatku w World of Warcraft zmian. Classic oferował zaledwie 60 poziomów, co w porównaniu do aktualnych 120 sprawia wrażenie krótkiego zajęcia na weekend. Maksymalny level wbija się długo, większość graczy niekoniecznie ma na to ochotę, a Blizzard najwyraźniej zauważył, że coś trzeba z tym zrobić.
Zobacz: Problemy beta-testów World of Warcraft Classic. Gracze mylą błędy ze starymi mechanikami gry
Temat został poddany pod dyskusję na subreddicie World of Warcraft. Jeden z użytkowników wypełniał ankietę wysłaną mu przez Blizzarda, gdzie w środku zadawanych pytań pojawił się termin „Level Squish”.
Co ciekawe, padło również pytanie, czy zdajemy sobie sprawę, że ta zmiana nadchodzi. Tak jakby było to już zaplanowane od jakiegoś czasu. Chwilę później ankieta określa również zmniejszenie poziomu trudności jako „drastyczne”, co sugeruje spadek o ładnych kilkadziesiąt leveli.