Pathfinder: Wrath of the Righteous pozwala nam wcielić się w anioła dosiadającego velociraptora. Autorzy nagrali materiał prezentujący postęp prac.
Film z postępu prac nad Pathfinder: Wrath of the Righteous koncentruje się wokół umieszczonego w grze miasta – fortecy, Drezen (Drezno?). Jak twierdzą autorzy gry ze studia Owlcat Games – jest to największe miasto-forteca w świecie fantasy jaką kiedykolwiek zbudowali.
W Pathfinder: Wrath of the Righteous chodzi o poprowadzenie krucjaty przeciwko hordom demonów. Drezen jest miastem utraconym i przejętym przez demony już od 70 lat. Gracz musi je odzyskać w imieniu Królowej. Styl walki będzie zależał od decyzji gracza. To, w jaki sposób to rozegra, wpłynie na kształt miasta już po tym kiedy je na nowo zasiedlimy.
Nowością we Wrath of the Righteous są ścieżki mitów, legendarny podróży, które redefiniują postać gracza. Możemy zostać jedną z kilku klas postaci – liszym, aniołem, demonem albo chodzącą szarańczą, szukającą zemsty. Miasto też się będzie zmieniać – możemy je obsadzić gęstym lasem albo postawić w środku gigantyczną piramidę. Drezen jest w oczach autorów odzwierciedleniem świata wokół nas – jest taki jak my.
Lokacje takie jak Drezen mają już nie być tak płaskie jak poprzednie miasta z gier Owlcat. Będzie się dało na przykład obracać kamerą. Co za tym idzie, autorzy mogli zaprojektować miasto z większą liczbą poziomów i przeszkód.
Zobacz: The Forgotten City – gra RPG, oparta o moda do Skyrima, z nową datą premiery
Pathfinder: Wrath of the Righteous aktualnie znajduje się w becie, ma ukazać się we wrześniu na Steamie, GOGu i Epic Games Store. Będzie też od 1. dnia dostępny w GeForce Now.