Niejednokrotnie spotykaliśmy się z hucznymi zapowiedziami modów do gier, które ostatecznie nie ukazały się z różnych powodów. Jedną z przyczyn jest zablokowanie projektu przez wydawcę gry. Tym razem stało się coś zupełnie odwrotnego Bethesda dała oficjalne pozwolenie na kontynuację prac nad Fallout: New California.
Oficjalny komunikat w sprawie moda:
Najwspanialszą rzeczą w moddingu jest to, że gracze mogą tworzyć mody o tym czego chcą. Nie przewidujemy problemu z pracą zespołu i życzymy im wszystkiego dobrego.
Fallout: New California jest prequelem dla Fallout: New Vegas twórcy obiecują, że zapewni długie godziny dobrej zabawy w samodzielnej kampanii. Mod doda nową historię do postaci gracza, który jako adoptowany mieszkaniec Krypty 18 wyruszy w podróż przez nieużytki przełęczy Cajon w Nowej Kalifornii.
Więcej na temat zawartości moda przeczytacie w tym artykule.
Dzięki temu, że Bethesda dała projektowi zielone światło ekipie powinno już iść z górki. Wielki plus dla Bethesdy, że wspiera takie oddolne inicjatywy i nie zachowuje się jak Square Enix, które zablokowało projekt zremasterowania Tomb Raider 1-3.
Źródło: dsogaming