Premiera kolejnej części przygód płatnego najemnika tuż tuż, więc wydawca Warner Bros rozpoczął marketingowy rajd. Na pierwszym z filmików promujących grę twórcy przekonują do nowego świata, w którym realizacja zabójczych zleceń to wielce swobodna i przyjemna sprawa.
Całkiem niedługo zwolni się wakat na płatnego zabójcę w Hitmanie 2, a już dokładnie 13 listopada. IO Interactive wierzy, że znajdzie się wielu zainteresowanych, by przyjąć wirtualną posadę nie tylko przez wzgląd na dobrze honorowane kontrakty. Jakby nie patrzeć, robota może i wymagająca, ale również daje dużo satysfakcji.
Największą radość z likwidowania celów dostarczą nam względnie otwarte lokacje i szeroka swoboda działania. Te same misje będzie można wykonać na różne sposoby nie przebierając w śmiercionośnych środkach lub praktycznie anonimowo, nie wyróżniając się z tłumu ludzi. Tylko od nas zależy, jak zapewnimy sobie godną wypłatę.
Mimo wszystko trochę się pomęczymy, by zobaczyć pieniążki na koncie. Zadbali o to twórcy gry, poprawiając sztuczną inteligencję. Przeciwnicy będą lepiej reagować na nasze poczynania, nadto uczyć się na własnych błędach. Stąd też rozgrywka nabierze większego poziomu immersji. Łatwiej wtopimy się w środowisko bezimiennych ludzi, jednocześnie trudniej będzie w chwili wykrytego morderstwa odzyskać etykietę niewiniątka.
[you tube=IcT1hvcjos8]Źródło: guru3d.com