Strona głównaWiadomościAOC wprowadza do oferty ogromny monitor AG322QC4, który radzi sobie ze 144...

AOC wprowadza do oferty ogromny monitor AG322QC4, który radzi sobie ze 144 kl/s i obsługuje FreeSync 2 oraz HDR

Dynamiczna rozgrywka opatrzona piękną szatą graficzną wymaga monitora nie stroniącego od wysokiej rozdzielczości, dobrego odwzorowania kolorów, czy też właściwej interpretacji animacji gry. Sądząc po specyfikacji AG322QC4 patrzymy właśnie na monitor, który spełnia wszystkie punkty bezkompromisowej zabawy w wirtualnym świecie.

AOC po raz kolejny daje dowód na znajomość potrzeb u współczesnych graczy. Wymagają oni nie tylko mocnego kompa i wygodnych akcesoriów. Oczekują również mistrzowskiej jakości obrazu. A tej możemy szukać w nowym monitorze z serii Agon AG322QC4.

Prezentowany monitor to młot na poważny gaming w wysokiej rozdzielczości. Za szklanym 31,5″ ekranem „kampi” się matryca MVE mogąca uzewnętrznić widoczki w jakości QHD (2560 x 1440 pikseli). Dostarczy jeszcze więcej wrażeń wizualnych od podobnej wielkości monitorów, gdyż ma zakrzywiony ekran o promieniu 1800 mm. Swoją rolę w sprawianiu nam przyjemności odegra także wysoki próg jasności 300-400 cd/m2 i technologia HDR400 pogłębiająca realizm wyświetlanych scen za pomocą kontroli kontrastu, światła i nasycenia kolorów. 

To pierwszy taki model AOC, który obsługuję technologię FreeSync 2. W jego przypadku posłuży do generowania płynniejszego obrazu w grach dzięki dobrej synchronizacji z kartami AMD.  Zintegrowany z FreeSync system Low Frame Compensation umożliwi nadto wyświetlenie dodatkowych klatek, o ile prędkość gry spadnie poniżej 30 fps-ów. A co jeśli naszą blaszaną maszynkę stać na więcej? Wysoki poziom odświeżania 144 Hz zagwarantuje przetworzenie obrazu z tą samą prędkością klatek.

Monitor zdaje się genialny w każdym calu, ale za jego cena może obniżyć zakupowy entuzjazm. Bez 2500 zł w portfelu nie ma sensu do niego podchodzić. 

        

Źródło:

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Grzegorz Rosa
Grzegorz Rosa
Redaktor, szef działów gry i audio

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię