Bądź na bieżąco
Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.
Następny artykuł
Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware
Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.
Gaming Society to strona dla najbardziej wymagających Graczy. Tak, o Was mowa. To tutaj znajdziesz najważniejsze gamingowe informacje, eSport, recenzje sprzętu i gier oraz pomocne poradniki. Dołącz do Gaming Society!
Skontaktuj się z nami: redakcja@gamingsociety.pl
§.1 Postanowienia Ogólne
§2. Administrator Danych
§3. Pliki cookies
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;
b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;
d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
Niezbędne pliki cookie powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać preferencje użytkownika w ustawieniach plików cookie.
Jeśli wyłączysz tą opcję, nie będziemy mogli zapisać Twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, będziesz musiał ponownie włączyć lub wyłączyć obsługę plików cookie.
Ta strona używa Google Analytics do zbierania anonimowych informacji, takich jak liczba osób odwiedzających stronę i najpopularniejsze strony.
Włączony plik cookie pomaga nam ulepszać naszą stronę internetową.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!
No cóż zatem wniosek z tego wszystkiego taki, że taktowanie pamięci ma znikomy wpływ na fps. Nie warto więc przepłacać za taktowanie.
Nie można tak konstruować wykresów, słupki na pierwszy rzut oka przedstawiają niekiedy 2-krotną różnicę między najgorszym a najlepszym wynikiem i dopiero po przeczytaniu wartości słupka wychodzi, że w praktyce to zaledwie kilka% (FPS) różnicy. Powinno się startować ze skalą od 0 😉
Chyba nie zrozumiales idei tego testu. Mial on za zadanie porownanie, jak opoznienia i taktowania wplywaja na wydajnosc systemu. Nie byla to proba wycisniecia z ramu maksymalnych wydajnosci.
Test trochę bez sensu. Skoro obniżamy taktowanie trzeba było zastosować niższe opoźnienie.
CL16 3000 = 10,67
a np CL13 2666 = 9,75 i te pamięci w grze cs:go się lepiej sprawdzą w sensie będzie więcej FPS niż 3000.:)
mam rację?