Na chwilę przed długo wyczekiwaną premierą Cyberpunka 2077 do jednej drużyny dołączają Play i CD Projekt Red.
Cyberpunk 2077 to od kilku miesięcy główny temat dyskusji wśród fanów gamingu. Branża z wypiekami na twarzy czeka na nową produkcję CD Projekt Red. Kto z kolei jeszcze o grze nie słyszał, może się dowiedzieć od Playa.
Zobacz: Cyberpunk 2077 – reklama gry na Times Square. To kosztowało krocie
Ruszyła kolejna akcja marketingowa w wyniku nowej współpracy polskiego studia. Play aż do 23 listopada będzie promował Cyberpunka 2077. Mamy w tym miesiącu zobaczyć kilka niespodzianek zachęcających ludzi do zainteresowania się nadchodzącą produkcję.
Pierwsza z nich ruszyła już 6 listopada. Jest to ciekawy konkurs na fanart, w którym marka Play będzie przez autora przedstawiona wewnątrz świata Cyberpunka. Zwycięska praca trafi w formie muralu na ścianę w Warszawie przy ul. Brackiej 25.
Przypominamy, że gra ma zadebiutować już 10 grudnia. Do tego czasu powinniśmy zobaczyć jeszcze kilka niespodzianek od Playa.