Ostatnia aktualizacja CS:GO z pewnością – choć bardzo potrzebna – nie była idealna. Oprócz najpoważniejszego buga, który pozwalał rzucić mołotowem przez niemal całą mapę, wprowadziła sporo innych błędów. Valve wypuściło właśnie łatkę naprawiającą przynajmniej część spośród nich.
Na pewno pozytywnym aspektem całej sprawy jest to, że od pewnego czasu Valve dość regularnie aktualizuje swoją grę, co najwyraźniej dało się zauważyć chociażby przy okazji wypuszczenia nowego interfejsu użytkownika “Panorama UI” – aktualizacje z poprawkami pojawiały się wtedy niemal co dwa dni przez dłuższy czas i teraz w sumie ciężko dopatrzyć się w niej większych błędów. Przyszła więc pora na łatanie zmian wprowadzonych przez aktualizację, która wprowadziła tryb Danger Zone.
Główna poprawka w CS-owej odmianie Battle Royale to fix do błędu, w którym ekran zwycięstwa nie pozwalał najlepszej drużynie rozegrać od razu kolejnego meczu. Poza tym poprawiono eliminacje granatami, problemy z grafiką przy włączonym motion blur oraz optymalizację gry. Oprócz tego update wprowadza też inne, drobniejsze fixy do trybu Danger Zone, głównie związane z Serwerami Społeczności, na których można pograć w ten tryb, ale – co ciekawe – nadal nie wiadomo co z problemami, które pojawiały się w pozostałych trybach zabawy. Pełną listę zmian znajdziecie tutaj.
A co Wy sądzicie o polityce Valve odnośnie aktualizacji?
Przez wprowadzenie tej aktualizacji Danger Zone serwery przykładowo Deadchmacha mają problemy z połączenie Wysoki ping SV i VAR co jest zauważalne u wszystkich na serwerze w jednym czasie więc to jest wina serwera. Dwa razy po rząd miałem tak że przez lagi serwra przegrałęm turniej bo wszyscy w MM mieli takie lagi.