Twórcy są zadowoleni z efektu końcowego.
Nowy sci-fi shooter od Remedy nie okazał się oczywiście sukcesem na miarę Modern Warfare czy jakichś potężnych gier mobilnych. CEO studia, Tero Virtala, zdradził jednak szczegóły ich ostatniego projektu i przyznał, że są zadowoleni z przyjęcia Control przez społeczność.
Zobacz: Control – twórcy usuwają z gry DRM i przepraszają
Gra powstawała przez trzy lata i łącznie kosztowała studio blisko 30 milionów Euro. „Chociaż Control nie sprzedał się w rekordowych ilościach już na samym starcie, jesteśmy w bardzo dobrej sytuacji z aktualną, stabilną sprzedażą. Cały czas patrzymy w przyszłość” – powiedział Tero Virtala w rozmowie z Games Industry.
Później CEO dodał również, że sprzedaż na premierę nie jest aż tak ważna jak kiedyś, głównie dzięki edycjom cyfrowym. Virtala wspomina o dużej liczbie odbiorców, która jeszcze nie sprawdziła ich gry, co dobrze wróży na przyszłość.