Strona głównaGryAktualizacja 4.5 do Fortnite - podwójne pistolety i Plac Zabaw

Aktualizacja 4.5 do Fortnite – podwójne pistolety i Plac Zabaw

Fortnite cały czas się rozwija, dzięki czemu twórcom udaje się utrzymać wysokie zainteresowanie produkcją. Każda kolejna aktualizacja wprowadza nowe tryby rozgrywki, bronie oraz przedmioty do gry. Tym razem to między innymi podwójny pistolet oraz Plac Zabaw.

Pełna lista zmian w trybie Battle Royale prezentuje się następująco:

PLAC ZABAW 

Omówienie
Plac Zabaw to środowisko gry, które nie wywiera na graczach nadmiernej presji, dzięki czemu mogą oddać się radosnej twórczości. Wznoście gigantyczne budowle. Ćwiczcie korzystanie z broni oraz przedmiotów. Walczcie z przyjaciółmi. Miłej zabawy!

Więcej informacji o trybie

  • Wraz z przyjaciółmi przenieście się na godzinę na wyspę z Battle Royale
  • Ogień sojuszniczy jest włączony
  • Gracze odradzają się po śmierci, dopóki nie zabije ich Burza
  • Burza nie zamyka się przez 55 min., a jedynie przez ostatnie 5 min. gry
  • Podczas każdej akcji zbierania zasobów gracze uzyskują ich 10 razy więcej niż normalnie
  • Na mapie pojawia się 100 lam
  • Skrzynie i skrzynki z amunicją pojawiają się przez cały czas

OSTATECZNE STARCIE – DRUŻYNY PO 12 GRACZY

Omówienie
Dotrzyj do ostatniego kręgu i zawalcz o Królewskie Zwycięstwo!

Więcej informacji o trybie

  • Ostateczne Starcie przypomina standardową wersję Battle Royale, ale kręgi Burzy nie zamykają się do końca, lecz zatrzymują się w trakcie gry.
  • Kiedy kręgi przestają się zamykać, rozpoczyna się ostateczne odliczanie.
  • Drużyny walczą ze sobą, dopóki nie skończy się czas.
  • Wygrywa drużyna, która pod koniec rozgrywki ma więcej zawodników.
  • W przypadku remisu zwyciężają drużyny (dwie lub więcej), które zajmują pierwsze miejsce ex aequo!

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano parę pistoletów
    • Dostępna w wariancie epickim i legendarnym.
      • Obrażenia bazowe: 41-43 pkt.
    • Korzysta ze średnich nabojów
    • Obydwa pistolety strzelają jednocześnie.
    • Można je znaleźć jako łup luzem, w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia.
  • Duże skoki, które kończą się lądowaniem w wózku sklepowym będą odtąd wyświetlać się w rejestrze eliminacji (wraz z danymi o wysokości, odległości i czasie).
  • Obrażenia zadawane budynkom przy pomocy broni będą się odtąd skalować do klasy rzadkości broni.
  • Obrażenia zadawane budynkom przy pomocy strzelby zostały zmniejszone: o 50% dla strzelby-pompki i 25% dla strzelby taktycznej oraz ciężkiej strzelby.
  • Eksplozje będą teraz uszkadzać wszystkie budowle w zasięgu działania, nawet jeśli nie mają bezpośredniego kontaktu z centrum eksplozji.
  • Wprowadzamy następujące zmiany, aby dodatkowo podkreślić odrębność i mocne strony taktycznych pistoletów maszynowych i tych z tłumikami.
    • Taktyczny pistolet maszynowy
      • Usunięto celność pierwszego strzału
      • Zwiększono celność o 25%
      • Zmniejszono redukcję celności w trakcie sprintu o 15%
      • Zmniejszono premię celownika o 10%
      • Zwiększono obrażenia o 2
    • Pistolet maszynowy z tłumikiem
      • Zwiększono celność o 10%
      • Zmniejszono premię celownika o 20%
      • Zwiększono obrażenia o 2
    • Naboje do strzelby pojawiają się teraz w stosach po 4 szt. (wcześniej po 5).
    • Efekty graficzne granatnika zostały tymczasowo zmienione, by strzelał fajerwerkami. To zmiana czysto kosmetyczna.

Poprawki błędów

  • Eksplozje bomby tanecznej nie będą już blokowane przez pojazdy.
  • Poprawiono celność celownika termowizyjnego.
  • Czepiaki nie będą się już przyczepiać do graczy przez sufit lub podłogę.
  • Pułapki z kolcami, które umieszczono na suficie, nie będą już zadawać obrażeń graczom piętro wyżej.
  • Karabin snajperski z celownikiem termowizyjnym nie będzie już podświetlać otwartych skrzyń.
  • Bronie nie będą już wydawać się strzelać podczas zmiany broni w szczególnych warunkach sieciowych.

ROZGRYWKA

  • Gra będzie rejestrować postępy w zdaniach wymagających eliminacji wrogów, jeżeli dany wróg zostanie powalony przy pomocy wymaganej broni, a nie ostatecznie wyeliminowany przy jej użyciu.
  • Jeżeli w trybie budowania w danym miejscu nie da się postawić ściany ze względu na brak podstawy, system spróbuje zbudować ją bliżej. Ta zmiana nie dotyczy schodów, podłóg i dachów.
  • Autootwieranie drzwi nie będzie już działać, jeżeli gracz będzie powalony.
  • Kilof nie będzie już trafiać w wózek sklepowy, jeżeli podróżujesz w nim na miejscu pasażera.
  • Poprawiono działanie drzwi na poziomie klienta gry. Powinny być odtąd lepiej zsynchronizowane z serwerem.
  • Powaleni gracze nie będą już w stanie wsiadać do wózków sklepowych.
  • Poprawiono system automatycznego podnoszenia broni, by był bardziej efektywny przy podnoszeniu dużych ilości broni naraz.

Poprawki błędów

  • Przedmioty upuszczone do wody będą odtąd unosić się nad jej powierzchnią.
  • Zestrzelone i otwarte skrzynie ze zrzutem zaopatrzenia będą odtąd znikać normalnie.
  • Poprawiono lokalizację piłek nożnych i do koszykówki w szczególnych warunkach sieciowych.
  • Gracze nie będą już w stanie trafiać w słabe punkty budynków przez inne budynki.
  • Włączenie opcji „Wyłączenie sprintu podczas biegania” nie będzie już uniemożliwiać automatycznego przeładowywania broni po sprincie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na graczy oddziaływała stała siła po trafieniu przez wózek sklepowy.
  • Gracze nie będą już odnosić zawyżonych obrażeń od upadku w szczególnych warunkach sieciowych.
  • Drzwi aktywowane kilkukrotnie w krótkim czasie nie będą się już desynchronizować z serwerem.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że jeżeli gracz korzystał z przedmiotu jednorazowego, a następnie chciał przełączyć się na inny, był przełączany na kilof.
  • W skrzyniach nie będą się już pojawiać nieprawidłowe łupy, takie jak podwójna Beczka Obfitości zamiast dwóch pojedynczych Beczek Obfitości.
  • Eliminacja będzie odtąd przyznawana, jeżeli wróg został odbity od terenu i otrzymał obrażenia od upadku.
  • Naprawiono niewielką liczbę kont, w których występowały błędne wyzwania 5. tygodnia.
  • Grzyby nie będą już pojawiać się w Mokrych Moczarach.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał otwarcie skrzyni, jeżeli gracz przytrzymywał klawisz używania przy podchodzeniu do niej.
  • Naprawiono lukę w terenie, powodowaną przez przesunięty sklep ze sprzętem sportowym w Lepkim Lasku.

WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono wydajność podczas swobodnego spadku poprzez zmniejszenie sprzężenia zwrotnego procesora przy renderingu. Poprawka dotyczy wszystkich platform, a w szczególności Switcha.
  • Naprawiono błąd, który powodował zacinanie się gry na konsoli Xbox One. W rzadkich przypadkach skutkiem były nawet dwusekundowe przerwy w płynnym działaniu gry.
  • Dzięki zmianom w fizyce gry poprawiono płynność gry w okolicach huśtawek.
  • Poprawiono wydajność dzięki zredukowaniu ilości wykonywanej pracy, gdy postacie opuszczają pole widzenia gracza.
  • Poprawiono wydajność przenoszenia amunicji i podnoszenia broni.
  • Poprawiono aktualizowanie zmian pozycji graczy w trybach z dużymi drużynami, dzięki czemu ruch graczy będzie wydawać się płynniejszy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kręgi, przez które przelatuje się podczas swobodnego spadku „tykały” przez cały mecz.
  • Znacząco zredukowano koszt obliczeń, jakich po stronie klienta gry wymaga symulacja ruchu podnoszenia broni, amunicji itp. Poprawiono także ich lokalizację, by aktualizowanie położenia nie powodowało ich drgania.

DŹWIĘK

  • Zmieniono dźwięki, jakie wydają budujący wrogowie (dźwięki budujących sojuszników pozostają bez zmian).
    • Zwiększono głośność dźwięków wydawanych przez budujących wrogów.
    • Zwiększono zasięg dźwięków wydawanych przez budujących wrogów o 2 pola.
  • Dodano wariant odgłosów kroków na wodzie na urządzeniach mobilnych i Switchu.
  • Poprawiono balans basów w dźwięku przestrzennym.

Poprawki błędów

  • Jeżeli emotka została włączona w trakcie skoku, jej odgłos zostanie odtworzony w całości.
  • Odgłos zawieszenia samochodów przy skakaniu po nich lub ześlizgiwaniu się z nich, nie będą się już włączać raz za razem.
  • Odgłos kolizji wózka sklepowego nie będzie się już włączać raz za razem, jeżeli wózek jest wywrócony do góry kołami.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że otwieraniu drzwi towarzyszyły odgłosy otwierania i zamykania.
  • Naprawiono spowolnienie efektów dźwiękowych emotki „Nie oszczędzaj nóg”.

INTERFEJS

  • Ikona zmiany miejsca będzie niewidoczna, jeżeli gracz nie ma możliwości zmiany miejsca.
  • Podczas pobytu na wyspie startowej, na minimapie będzie widoczna całość mapy i ścieżki busa.
  • Mapa będzie czyszczona ze znaczników po wylądowaniu po skoku z busa bojowego, by zwiększyć jej czytelność.
  • Na PC będzie można wybrać własne urządzenia wyjściowe czatu głosowego.
  • Z wózków sklepowych usunięto wskaźniki obrażeń i dodano im pasek zdrowia.
  • Czułość obrotu w szafce w interfejsie dotykowym została zresetowana.

Poprawki błędów

  • Wskaźniki obrażeń nie będą się już na siebie nakładać, gdy obrażenia zadawane są jednocześnie tarczy i postaci.
  • Przedmioty ze stosów nie będą się już wyświetlać jako 0 amunicji.
  • Znaczniki na mapie będą się odtąd wyświetlać poprawnie nawet na wyspie startowej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że znaczniki na mapie nie były usuwane po wciśnięciu prawego przycisku i lekkim poruszeniu myszy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie był w stanie upuścić ani rozdzielić stosu po upuszczeniu pełnego stosu przedmiotów.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Peleryna, będąca elementem stroju Ogara Wojny*, będzie odtąd dostępna jako sprzęt na plecy.
  • Dodano peleryny do ubiorów Ventura* i Venturion*.
  • *Każdy, kto zakupił te ubiory, otrzyma w prezencie sprzęt na plecy do wykorzystania z dowolnym ubiorem.

Poprawki błędów

  • Efekty graficzne Kilofa Wyroczni będą się odtąd wyświetlać poprawnie na konsolach.
  • Podczas obserwowania graczy przedmioty z kategorii sprzęt na plecy nie będą się już wyświetlać w niskiej jakości.

SYSTEM POWTÓREK

  • Powtórki meczu Pro-Am zostały usunięte z przeglądarki powtórek.
  • Zbyt długie opisy powtórek w przeglądarce będą się odtąd przewijać.

Poprawki błędów

  • Przeglądarka powtórek nie będzie już powodować problemów z kontrolerem przy otwartym oknie czatu.
  • Ustawienia czułości nie będą się już resetować w powtórkach.

TRYB OBSERWATORA

Poprawki błędów

  • Pasek tarczy nie będzie się już błędnie wypełniał i opróżniał przy przełączaniu między graczami w trybie obserwatora.
  • Efekty Burzy nie będą już zacinać się na graczach, którzy byli obserwowani w czasie, gdy przebywali na obszarze Burzy, nawet jeżeli opuścili obszar działania Burzy lub po przełączeniu się na innego gracza.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • Dodano ustawienia dla trybu oszczędzania energii i opcje skalowania.
  • Poprawiono reakcję na dotyk tak, by była bardziej przewidywalna i niezawodna.

Poprawki błędów

  • Ustawienia wibracji na urządzeniach mobilnych nie będą się już resetować do błędnej wartości.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas przelotu busem bojowym na początku rozgrywki na mniej wydajnych urządzeniach, wyspa nie wyświetlała się w całości.
  • Dźwięk nie będzie się już sporadycznie wyciszać.

Źródło: Epic Games

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię