Wystarczyły trzy dni, by nowa odsłona COD-a zarobiła pół miliarda dolarów. Gra zdążyła już w tym czasie pobić jeden rekord.
Przewidywany sukces stał się faktem. Najnowszy FPS wydany przez Activision zbiera dobre recenzje i sprzedaje się lepiej od niejednej części Call of Duty. Atmosfera II wojny światowej przypadła do gustu graczom tak bardzo, że możemy mówić o COD:WWII w kategoriach growego zadowolenia i biznesowego tryumfu.
W przypadku tego drugiego jest to ogromne zwycięstwo komercyjne. W trakcie premierowego weekendu gra sprzedała się w niebotycznie dużym nakładzie, gromadząc na koncie wydawcy 500 mln dolarów. Oczywiście, dotyczy to wszystkich platform wydawniczych, a więc zarówno PC jak i konsoli PS4 oraz Xbox. Activision chwali się, że najnowsza odsłona wojennego shootera sprzedała się dwukrotnie lepiej, niż Infinite Warfare w pierwszych dniach po premierze.
Ponadto wydawca poinformał o rekordowej sprzedaży wersji cyfrowej na PS4. Po niecałych 24-godzinach COD:WWII stał się najczęściej kupowaną grą w historii (w dniu premiery) na wspomnianej konsoli. Wpływy z gry porównano z kinowymi premierami filmów Marvela – Thor Ragnarok i Wonder Women. Jak się okazało, COD pobił ich zsumowane wpływy z biletów.
Eric Hirshberg, CEO Activision podsumował udaną premierę gry w ten oto sposób: „Seria Call of Duty: WWII wraca do swoich korzeni i efekty tego są niesamowite.” Nie ukrywał swojej radości, jednak zdaje sobie sprawę z tego, że to dopiero początek. Deweloper będzie zaangażowany w dalsze rozwijanie COD-a i pomoc społeczności graczy w ramach poprawiania i tworzenia nowej treści.
Graliście już może w pełną wersję COD:WWII? Warto kupić tylko dla kampanii singleplayer?
Źródło: hexus.net