Strona główna Gry Aktualności Demon's Souls na PlayStation 5 nie dostanie ray tracingu

Demon’s Souls na PlayStation 5 nie dostanie ray tracingu

Wiemy już, że Demon’s Souls na PS5 zmusi do wyboru – jakość grafiki czy płynność. Teraz wiemy, że gra nie otrzyma ważnej funkcji.

Gra jest zapowiadana jako jedna z głównych na start PlayStation 5. Mimo jej znaczenia dla nowej generacji, gra pozbawiona będzie funkcji, w którą wspierać mają inne tytuły – ray tracingu. Jest to informacja potwierdzona oficjalnie przez reżysera gry, Davida Gavina. 

Demon's Souls

Według jego słów, problemem nie jest wydajność konsoli czy brak takiej możliwości po stronie dewelopera. Chodzi po prostu o czas, który pozostał do premiery gry. Demon’s Souls na PS5 ma zadebiutować 12 listopada. Gdyby autorzy skupili się na implementacji ray tracingu, oznaczałoby to najprawdopodobniej rezygnację z czegoś innego.

Co sądzicie o decyzji Bluepoint Games?

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Zbigniew Pławecki
Zbigniew Pławecki
Redaktor, specjalista ds. esportu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

GORĄCE RECENZJE