Advertisement
Strona głównaGryAktualnościGhost of Tsushima - twórcy wydłużyli czasy ładowania, żeby gracze mogli nadążać...

Ghost of Tsushima – twórcy wydłużyli czasy ładowania, żeby gracze mogli nadążać za wskazówkami

Tego posiadaczy konsoli jeszcze nie widzieli. Sucker Punch przyznał, że początkowo czasy ładowania w Ghost of Tsushima były zbyt krótkie.

Słynne loading screeny na konsolach to jeden z najczęściej poruszanych przez graczy tematów. Nie bez powodu tak często adresują ten problem twórcy sprzętów nowej generacji. W Ghost of Tsushima najwyraźniej sytuacja wyglądała nieco mniej standardowo.

Zobacz: PlayStation 4 Firmware 8.0 już testowany. Sporo zmian

W najnowszym wywiadzie Kotaku z Adrianem Bentley z Sukcer Punch, programista przyznał, że musieli wydłużyć nieco niektóre czasy ładowania. Wyświetlane po śmierci wskazówki potrafiły pojawiać się czasami na ułamek sekundy. Nie dało to możliwości graczom, żeby zapoznać się z sugestiami deweloperów.

Sukces Sucker Punch pod tym kątem wynika ze strategii ładowania. Po śmierci większość danych jest wciąż wprowadzona do systemu, a powtórzyć trzeba tylko kilka krótkich procesów.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SourceIGN

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię