Strona głównaWiadomościGracze PUBG wykorzystują funkcję Replay i Death Cam ponad 9 milionów razy...

Gracze PUBG wykorzystują funkcję Replay i Death Cam ponad 9 milionów razy dziennie

PUBG został ostatnio wzbogacony o funkcję Repaly 3D oraz Death Cam i jak widać obie funkcje odniosły spektakularny sukces. Technologia została dostarczona przez firmę Minkonet z siedzibą w Seulu, która ogłosiła dzisiaj, że ich funkcja wykorzystywana jest ponad 9 milionów razy dziennie. Co więcej 80% graczy PUBG korzysta z Death Cam.

Gilbert Kim, prezes i dyrektor operacyjny firmy Minkonet, powiedział:

Pomagamy PUBG jeszcze bardziej wzmocnić zaangażowanie użytkowników dzięki naszej technologii odtwarzania. Istnieje jeszcze spora ilość „surowych” treści, które tylko czekają na pokazanie, zaczynamy też dostrzegać, że gracze korzystają z naszych funkcji.

Jak można przypuszczać, Minkonet potwierdza, że użytkownicy głównie wykorzystują funkcję odtwarzania powtórek, aby uzyskać więcej informacji na temat okoliczności śmierci ich postaci, poznać strategię innych graczy i wykorzystać ją w przyszłości aby samemu stać się lepszym graczem. Ponadto system powtórek wykorzystywany jest również do tworzenia i udostępniania najciekawszych rozgrywek w Internecie, czy chociażby do tworzenia filmów takich jak ten.

[you tube=jtwcbqnJLGs]

Więcej informacji o tej technologii poniżej oraz na oficjalnej stronie.

Technologia Minkonet przechwytuje obraz o wysokiej rozdzielczości z widokiem w 360 stopniach, wraz z informacjami o zachowaniu każdego gracza podczas meczu i zapewnia płynne odtwarzanie bez spowolnienia czy opóźnienia. Firma opracowuje obecnie sztuczną inteligencję, napędzaną filmowymi akcentami, które automatycznie łączą kluczowe momenty sesji gry. Ponadto opracowuje rozwiązanie pozwalające na rozpoznawanie cheaterów w grze.

Muszę przyznać, że maszynka robi wrażenie i faktycznie pomaga dowiedzieć się, który „noob” załadował mi kulkę w plecy ;).

Źródło: wccftech

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię