Strona głównaGryAktualnościRemake Demon’s Souls wywarł dużą presję na twórcach Elden Ring

Remake Demon’s Souls wywarł dużą presję na twórcach Elden Ring

Hidetaka Miyazaki stwierdził, że jego zespół grafików poczuł dużą presję podczas tworzenia Elden Ring po tym jak zobaczyli Demon’s Souls Remake na PS5.

Miyazaki i jego zespół z FromSoftware zawsze byli znani ze swoich hardkorowych i bezlitosnych gier akcji, ale jeśli chodzi o grafikę i wizualizację to studio nigdy nie należało do światowej czołówki. Demon’s Souls Remake wywarło dodatkową presję na grafikach i wymusiło na nich poprawienie efektów wizualnych w Elden Ring.

Zobacz: StyleCLIP – uczenie maszynowe pozwala zobaczyć Kratosa jako realnego człowieka

Na zwiastunach gra wygląda znacznie lepiej niż poprzednie produkcje FromSoftware. W wywiadzie dla Edge – Miyazaki wyjaśnił, jak Demon’s Souls zmusiło ich do zwiększenia wysiłku w poprawę grafiki Elden Ring. Zapytany, czy wierność graficzna Demon’s Souls Remake wpłynęła na nadchodzący projekt FromSoftware, Miyazaki odpowiedział:

Tak, jestem pewien, że nasi graficy odczuwali tę presję bardziej niż ktokolwiek inny. I to nie tylko w przypadku Elden Ring, ale we wszystkich naszych grach. Wierność graficzna nie jest dla nas największym priorytetem. To czego wymagamy od strony graficznej zależne jest od samej gry i jej wymagań i ma mniejszy priorytet niż sama grywalność produkcji. Wiem, że zawsze nasi graficy pracują ciężko. W Elden Ring nasi programiści i graficy wprowadzili wiele nowych systemów i funkcjonalności, aby tworzyć lepiej wyglądające gry.

Elden Ring będzie dostępny 25 lutego na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i PC.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię