Strona głównaGryAktualnościEA Sports krytykowane za reklamę mikrotransakcji w katalogu zabawek

EA Sports krytykowane za reklamę mikrotransakcji w katalogu zabawek [AKTUALIZACJA]

EA Sports znowu ma problem z lootboxami w FIFA 21. Tym razem dostało jej się za reklamę trybu FUT w katalogu zabawek sklepu Smyths Toys.

Tryb FIFA Ultimate Team ma coraz gorszą opinię nie tylko wśród casualowych graczy, ale także profesjonalistów. Teraz do grona krytyków dołączają także przeciętni internauci. Nie spodobało im się, że EA Sports reklamuje tryb – w oczywisty sposób oparty o mikrotransakcje – w katalogu zabawek dla dzieci. Reklama opisuje cztery proste kroki do gry w FUT – jeden z nich to “wykorzystanie FIFA Points by otworzyć paczki”.

fifa-21-ultimate-team EA Sports

Co ciekawe, to już kolejna edycja FIFA, która reklamuje się w ten sposób w sklepie Smyths Toys. Rok temu promocja trybu FUT wyglądała podobnie. Zresztą, Electronic Arts od dawna nie ma szczęścia do mikrotransakcji w swoich grach.

Aktualizacja: EA Sports wydało oświadczenie, w którym przyznało, że reklama w katalogu zabawek była błędem i w żadnym momencie nie powinna ona była sugerować dzieciom wydawania pieniędzy na FIFA Points.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Zbigniew Pławecki
Zbigniew Pławecki
Redaktor, specjalista ds. esportu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię