Strona głównaWiadomościHardwareNVIDIA DLSS oraz Reflex dostępne w silniku Unreal Engine 4, jako pluginy

NVIDIA DLSS oraz Reflex dostępne w silniku Unreal Engine 4, jako pluginy

Technika skalowania obrazu NVIDIA DLSS oraz obniżania opóźnień na kontrolery NVIDIA Reflex otrzymały samodzielne wtyczki dla silnika Unreal Engine 4, teraz twórcy gier będą mogli sami implementować te techniki w swoich grach.

Jak duży wpływ dodanie tych dwóch wtyczek, będzie miało na rozwój rynku gier komputerowych, możemy się tylko domyślać, ale danie producentom dostęp do tej technologii na zasadzie „prostej” wtyczki w silniku gry z całą pewnością wpłynie na popularność stosowania tych technik w grach. Co więcej, z każdym kolejnym tytułem wykorzystującym NVIDIA DLSS, sama sprawność działania i jakość końcowa tej techniki, będzie lepsza. Ponieważ im więcej tytułów znajduje się w bazie farm SI, tym lepsze efekty jest w stanie wygenerować. Ponieważ aktualnie uczenie maszynowe dla techniki DLSS odbywa się na raz dla wszystkich tytułów ją wykorzystujących. Dodatkowo łącząc technikę DLSS i śledzenie promieni możemy osiągnąć dużo lepszej jakości oprawę graficzną i jednocześnie zachować płynność działania danej gry.

Druga z zaimplementowanych technik do silnika Unreal Engine 4 to NVIDIA Reflex. Technika ta wykorzystywana jest w najnowszych tytułach esportowych, by poprawić responsywność sterowania i wyeliminować wszelkie opóźnienia występujące na drodze pomiędzy naszym kontrolerem do gier a ekranem. Aktualnie tacy giganci jak Riot Games, Ubisoft, Respawn czy Activision Blizzard w swoich esportowych tytułach wykorzystują technikę NVIDIA Reflex.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię