Na długą listę wydawców, którzy nie pojawią się na tegorocznych targach, zostaje wpisana firma odpowiedzialna za Call of Duty.
W przypadku Activision chodzi przede wszystkim o regularnie zajmowaną przez ich FPS-a przestrzeń na targach. Wczoraj na ResetEra pojawiły się ostateczne plany E3 z potężnymi strefami Bethsedy, Ubisoftu, Square Enix, 2K czy Nintendo. Użytkownicy szybko zauważyli, że wśród gigantów brakuje Activision.
Zobacz: E3 2019 znowu pod ostrzałem. Devolver Digital zapowiada prześmiewczą anty-konferencję
Jak się później okazało, firma powiedziała GamesIndustry, że w tym roku nie planuje swojej strefy na targach. Planują pojawić się na imprezie, brać udział w spotkaniach i rozmawiać z prasą, ale miejsca dedykowanego wyłącznie Activision nie będzie.
Jest to bez wątpienia nieco mniej poważna zmiana niż chociażby brak Sony. W praktyce, Activision ma aktualnie do pokazania wyłącznie nowe Call of Duty, od kiedy Bungie odeszło w swoją stronę.
W rezultacie na pokazanie nowego CoD-a zostaje stosunkowo niewiele czasu. Bardzo możliwe, że firma zdecyduje się na zorganizowane oddzielnej imprezy poświęconej wyłącznie Call of Duty. W tym roku wyjątkowo zależy im na rozgłosie oraz odpowiedniej sprzedaży, ponieważ na scenę esportową wkraczają franczyzy. Społeczność musi przyjąć dobrze nową odsłonę, żeby potem oglądalność stała na odpowiednim poziomie.