Twórcy gier sportowych dwoją się i troją, żeby ich produkcje jak najwierniej odzwierciedlały transmisje telewizyjne. Jednak w przypadku NBA 2K19 realizm poszedł chyba o krok za daleko.
Problem pojawił się przy okazji NBA 2k19, której fani skarżą się, że w trakcie ekranów ładowania 2K serwuje im reklamy, których w dodatku nie da się ominąć. Graczom nie podoba się wpychanie reklam w produkt, za który przecież już i tak zapłacili niemałą kasę. Dodatkowo wielu graczy skarży się, że reklamy są wyświetlane mimo, iż pasek ładowania doszedł do 100%. Poprzednio w takiej sytuacji gracz był przenoszony do ekranu edycji składu, teraz musi poczekać aż skończy się aktualnie emitowany spot.
Zobacz: Take-Two podpisuje nową umowę z NBA. Seria NBA 2K utrzymuje licencję
Trzeba przyznać, że czym innym są bandy reklamowe na stadionach w grach, czy loga producentów ubrań na trykotach, a czym innym spot reklamowy, który działa w taki sposób.
Zobacz: FIFA 20 wraca na ulice – sporo nowości na EA Play
Niektórzy gracze sugerują wyłączenie opcji 2KTV, czyli dodatkowej zawartości związanej z sezonem. Jednak testy przeprowadzone przez dziennikarzy wykazały, że wyłączenie tej opcji nic nie zmienia jeśli chodzi o wspomniane reklamy.
A jak Wam podoba się taki “realizm” transmisji sportowej w grze?