Wbrew obiegowej opinii, streaming to nie tylko promowanie patologicznych zachowań. Wielu streamerów chętnie przyłącza się do akcji charytatywnych, robią to także firmy tworzące i wydające gry. Jednym z przykładów jest Bungie.
Twórcy kultowego Destiny byli częścią akcji Guardian Con – tygodniowego maratonu streamów, w którym oprócz przedstawicieli firmy wzięli udział Ninja oraz Dr. Lupo. Organizatorzy akcji postawili sobie za cel zebranie 3 milionów dolarów, które mają zostać przekazane dziecięcemu szpitalowi badawczemu St. Jude Children’s Research Hospital z Memphis. Akcja, która zakończyła się w miniony weekend, odniosła ogromny sukces – udało się zebrać kwotę o ponad 700 tysięcy dolarów większą od zakładanej, a jeden z rekordów należy do wspomnianego Bungie. Firma zdołała zebrać na rzecz akcji ponad 400 tysięcy dolarów. Największą kwotę zebrał jednak Dr. Lupo, dzięki któremu konto akcji powiększyło się o niemal milion dolarów – a konkretnie 920 tysięcy.
To nie pierwsza sytuacja, kiedy Dr. Lupo w znaczący sposób wspomógł szpital w Memphis. Pod koniec zeszłego roku zorganizował specjalny stream, na którym zebrał dla szpitala 611 tysięcy dolarów.