Głośno zapowiadane Agony, polskiego studia Madmind, nie zaliczyło szczęśliwej premiery. Gra była mocno zabugowana i źle zoptymalizowana. Przez Internet przelała się fala krytyki i hejtu.

Na szczęście, deweloperzy nie uciekli z pola walki z podkulonym ogonem. Ekipa spakowała tyłki w troki i wzięła się ostro do pracy. Właśnie została wydana druga łata, która poprawia wiele zgłaszanych problemów.

Zgodnie z informacjami łata rozwiązuje problemy związane z kolizjami, oświetleniem oraz usuwa niektóre zagadki, aby zapewnić płynność rozgrywki. Ponadto wyeliminowanych zostało wiele glitchy.

Co więcej aktualizacja zmniejsza liczbę wrogów w Mind Maze, The Pit, Fractal Forest i Mushroom Mind. Zmieniony został również poziom trudności zagadek, które sprawiały problemy, oraz dodaje nowych męczenników w kluczowych miejscach. Dzięki temu nie ma już konieczności dalekich powrotów.

Aktualizacja zostanie pobrana automatycznie ze Steam.

Poniżej lista zmian:

  • Naprawiono problemy z kolizjami z podłogą,
  • Naprawiono problemy z kolizjami powodującymi blokowanie,
  • Zmniejszono liczbę wrogów w ind Maze, The Pit, Fractal Forest i Mushroom Mind,
  • Dodano nowych męczenników w kluczowych miejscach, dzięki czemu gracz nie musi zbyt wiele się cofać na mapie,
  • Niektóre zagadki zostały usunięte,
  • Zmieniono trudność niektórych zagadek,
  • Zmieniono sposób uzyskania trzeciego poziomu umiejętności duszy,
  • Naprawiono kilka problemów umożliwiających wyjście poza obszar gry,
  • Część obszaru czwartego rozdziału została zmieniona,
  • Zmieniono trasy patroli wroga w niektórych miejscach,
  • Dodano efekty do teleportów,
  • Naprawiono kilka problemów z tajnymi komnatami,
  • Naprawiono problem z eksplodowaniem ciał, które powodowały znaczne spadki FPS,
  • Wygładzono oświetlenie.

Graliście już w Agony? I jak wrażenia po premierze oraz po aktualizacji? Dajcie znać w komentarzach.

Źródło: dsogaming

ZOSTAW KOMENTARZ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię