Facebook od teraz będzie znany jako FACEBOOK. Nowe logo ma pomóc w odróżnieniu korporacji Marka Zuckerberga od portalu społecznościowego, który mu podlega.

W oficjalnym komunikacie na temat wprowadzenia nowego logo możemy przeczytać:

Facebook zaczynał jako pojedyncza aplikacja. Dziś, 15 lat później, oferujemy całą gamę produktów, które pomagają w utrzymywaniu kontaktu z naszymi przyjaciółmi i rodziną, szukaniu nowych społeczności i rozwijaniu interesów

Facebook, a w zasadzie FACEBOOK jest właścicielem nie tylko portalu Facebook, ale również Instagrama i Messengera. Koncern doszedł do wniosku, że warto wprowadzić kilka zmian, które wyróżnią firmę, która tym wszystkim zarządza.

Zobacz: Facebook testuje system pozwalający unikać rozpoznawania twarzy przez programy

Zobacz: To już oficjalne: PS4 zrywa z Facebookiem

Według informacji FACEBOOKA nowe logo składające się z samych dużych liter ma za zadanie wprowadzić większą przejrzystość i wyraźnie odróżnić firmę od aplikacji, która pozostaje przy swoim obecnym logo.

ZOSTAW KOMENTARZ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię