Advertisement
Strona głównaGryAktualnościFar Cry 6 – plecak z rakietami niszczy balans rozgrywki

Far Cry 6 – plecak z rakietami niszczy balans rozgrywki

W pierwszej godzinie gry Far Cry 6 gracz dostaje dostęp do plecaka strzelającego rakietami. To powoduje, że skradanie się staje się bezcelowe i daje wrażenie gry na kodach.

Christopher Livingston z serwisu pcgamer opisał swoje wrażenia z pierwszych godzin rozgrywki Far Cry 6. Ma on spore obawy o balans rozgrywki i sens zabawy w skradanie, które osobiście również preferuję w tej serii. Wszystko za sprawą plecaka z rakietami Supremo, do którego dostajemy dostęp już w ciągu pierwszej godziny gry.

Jak donosi Livinston, spoilerując przy tym dość mocno, biedni partyzanci z wyspy Yara muszą sobie radzić produkując broń z dostępnych części. Nagle jeden z nich prosi gracza o zdobycie zubożonego uranu, który posłuży do zbudowania plecaka Supremo. Pozwala on na wystrzelenie rakiet, które same trafiają we wrogów i niszczą doszczętnie ciężki sprzęt wojskowy. To powoduje, że już po godzinie gry postać staje się zbyt potężna i gra się niczym na kodach.

Zobacz: Naughty Dog oficjalnie zatrudnia do pracy nad swoim nowym multiplayerem

Far Cry 6 - Superio

Co ciekawe plecak ma również inne wersje np. leczącą, EMP niszczącą elektronikę, miotacz ognia. Jedyną wadą plecaka jest długi czas chłodzenia i ponownego ładowania. Nie zmienia to jednak faktu, że jeżeli plecak pozostanie w ostatecznej wersji gry to granie postacią skradającą się kompletnie straci sens. Na razie nie zanosi się jednak, że Ubisoft pozbędzie się go przed premierą.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię