Strona głównaGryPracownicy CDP RED tłumaczą się z widoku FPP w Cyberpunk 2077

Pracownicy CDP RED tłumaczą się z widoku FPP w Cyberpunk 2077

Na E3 2018 w końcu zobaczyliśmy trailer Cyberpunk 2077. Nie każdemu przypadł on do gustu, ale prawdziwe zamieszanie wywołała informacja, że gracze będą obserwować akcję z perspektywy pierwszej osoby. Teraz CD Projekt RED tłumaczy się z tej decyzji.

To już pewne – w Cyberpunk 2077 akcję będziemy obserwować z widoku pierwszej osoby. Chociaż pierwsze informacje na temat ten temat pojawiły się już kilka lat temu, to teraz wiadomość wywołała spore zamieszanie. Wielu graczy wolałoby grać z perspektywy trzeciej osoby, jak miało to miejsce chociażby w Wiedźminie 3. Co mają na to do powiedzenia pracownicy CD Projekt RED?

Z serwisem IGN porozmawiał Peter Gelencser, który jest projektantem poziomu w CDP RED. Na pytanie o widok z perspektywy pierwszej osoby powiedział:

– To była przemyślana decyzja. Widok FPP jest po to, abyście mogli zobaczyć wszystkie detale z bliska i instynktownie wchodzić w interakcje. Widok z perspektywy trzeciej osoby nadaje się najlepiej do gier typu Wiedźmin, gdzie jest dużo dynamiki i ruchu wokół postaci. Ale kiedy wszystko dzieje się tobie, od ciebie i z wewnątrz ciebie to perspektywa pierwszoosobowa jest najlepszą decyzją, szczególnie biorąc pod uwagę przybliżenie widoku – skomentował.

Podobnego zdania jest Miles Tost – koordynator projektu poziomów:

– Słyszałem, że FPP nie pasuje do gry CD Projekt RED, ale to nieprawda. Taki widok nadaje się idealnie. Zawsze stawialiśmy sobie za cel tworzenie wysokiej jakości gier RPG i w przypadku Cyberpunk 2077 samo używanie widoku z perspektywy pierwszej osoby kreuje wciągające doświadczenie. Nigdy nie byliście tak blisko akcji. Poza tym stworzyliśmy całkowicie nowy system dialogowy, który jest dostosowany do perspektywy FPP – powiedział Tost.

A jak Wam podoba się wizja Cyberpunk 2077 jako gry FPP?

Źródło: IGN, Eurogamer

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię