Strona głównaGryAktualnościTak 25 lat temu reklamował się CD Projekt

Tak 25 lat temu reklamował się CD Projekt

W tym miesiącu CD Projekt obchodzi swoje 25. urodziny. PR Menadżer perełki polskiej branży gier pokazał, jak firma reklamowała się ćwierć wieku temu.

W 1994 roku CD Projekt zajmował się czymś, co na tamte czasy wydawało się być kompletnie niepotrzebne. W czasach, w których królowali Jean Claude van Damme, Sylvester Stallone i Arnold Schwarzenegger na kasetach VHS, firma zajmująca się sprzedażą płyt CD, w dodatku nawet wysyłkową, była jak oderwana od rzeczywistości. Aż chciałoby się powiedzieć:

W swojej ofercie CD Projekt miał gry, programy użytkowe i edukacyjne oraz oprogramowanie. Wśród tytułów gier można było znaleźć m.in. Dune, King’s Quest V i VI oraz 7th Quest na aż dwóch płytach CD(!). Swoją drogą, to była bardo innowacyjna gra jak na tamte czasy.

To, czym wówczas zajmował się CD Projekt trochę wyprzedzało swoje czasy, szczególnie jak na polskie realia. Dzisiaj to uznana marka na całym świecie i nasza narodowa duma. Giełdowa spółka, generująca setki milionów złotych przychodu rocznie, do której należą przede wszystkim znany wszystkim marki, takie jak seria Wiedźmin i nadchodzący Cyberpunk 2077.

Zobacz:  Cyberpunk 2077 będzie mniej liniowy niż Wiedźmin 3. Czeka nas wielka swoboda wyborów

A reklamy firmy zamieszczane w prasie 25 lat temu wyglądały tak:

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

orson_dzi
Redaktor, szef działów gry i audio

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię