Fani Monster Hunter: World na PC powinni zaznaczyć czerwonym kółkiem datę 4 kwietnia. Wtedy bowiem Capcom powinien wypuścić darmowy update, w którym znajdą się między innymi zestawy tekstur w wysokiej rozdzielczości.
Nowe tekstury będą jednak wymagały przynajmniej 40 GB dodatkowej przestrzeni i 8 GB dedykowanej pamięci graficznej.
Monster Hunter: World zawitał na Steamie w sierpniu 2018 roku i jak wynika z badań przeprowadzonych przez Valve, jest jedną z najpopularniejszych gier na tej platformie. Gracze musieli jednak do tej pory korzystać z tekstur o niższej rozdzielczości, niż byłaby je w stanie udźwignąć większość obecnych konfiguracji komputerów.
Zobacz: Monster Hunter World: Wykonaj zadanie i zdobądź specjalną zbroję Ciri
Próbki nowych tekstur, które gracze otrzymają wraz z kwietniową aktualizacją prezentują między innymi o wiele ładniejsze krawędzie na zbrojach graczy. Dokładny wpływ na ilość fpsów nie jest znany, ale wymagania dotyczące ilości pamięci VRAM pokazują, że posiadacze średnich konfiguracji mogą mieć pewne problemy.
Zobacz: Monster Hunter – znamy już datę premiery filmowej adaptacji gry
Wraz z aktualizacją pojawi się także możliwość włączenia dodatkowych opcji graficznych, takich jak różne rodzaje anti-aliasingu (TAA, FXAA) i kilka poprawek ułatwiających życie.
Z wszystkimi szczegółami nadchodzącej aktualizacji możecie się zapoznać na stronie aktualności gry na Steam.